Gjest Hårete Jente 24 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har store komplekser pga sterk hårvekst, har store stive svarte hår i ansiktet, på hendene og magen/brystet, samt hår i rompa.. dette er vel ikke normalt? Hjelp.. jeg blir gal av å nappe hår.. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den evige kampen mot kroppshår Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei jente 24! Jeg er en jente på 18 som også sliter med samme problem. Har hår på nedre del av ryggen (og jeg var jo så dum at jeg for et par år siden barberte dem bort...angerer SÅ, gjorde det hele bare ennå verre), en del hår på armene, mye på føttene og så har jeg en LITEN veiviser. Er det noe jeg hater her i verden, og som jheg synes vi kunne vært foruten, må det være kroppshår. Prøver å la være å nappe/barbere for mye av hårene på kroppen, da dette bare vil øke/forverre problemet. Kan vel nevne at jeg også har noen få på brystene, det er det aller verste synes jeg. Så de kan jeg ikke unnlate å nappe. Håper på å en gang kunne få fjernet disse med laser eller noe, for det er grusomt og sliter ganske mye på selvtilliten min. Folk tenker kanskje: Er det så farlig med litt hår da? -Ja, der er det! Særlig når en hele tiden kun ser jenter med null hår på hele kroppen. Da føler man seg jammen ikke mye god/fin/attraktiv der en sitter. Om det er normalt, kan jeg ikke svare på. Men som oftest føler jeg meg som den eneste i hele verden som sitter der med hår på kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-667104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den evige kampen mot kroppshår Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei jente 24! Jeg er en jente på 18 som også sliter med samme problem. Har hår på nedre del av ryggen (og jeg var jo så dum at jeg for et par år siden barberte dem bort...angerer SÅ, gjorde det hele bare enda verre), en del hår på armene, mye på føttene og så har jeg en LITEN veiviser. Er det noe jeg hater her i verden, og som jeg synes vi kunne vært foruten, må det være kroppshår. Prøver å la være å nappe/barbere for mye av hårene på kroppen, da dette bare vil øke/forverre problemet. Kan vel nevne at jeg også har noen få hårstrå på brystene, noe som jeg føler er det aller verste. Så de kan jeg ikke unnlate å nappe. Håper på å en gang kunne få fjernet disse med laser eller noe, for det er grusomt og sliter ganske mye på selvtilliten min. Folk tenker kanskje: Er det så farlig med litt hår da? -Ja, der er det! Særlig når en hele tiden kun ser jenter med null hår på hele kroppen. Da føler man seg jammen ikke mye god/fin/attraktiv der en sitter. Om det er normalt, kan jeg ikke svare på. Men som oftest føler jeg meg som den eneste i hele verden som sitter der med de ekkle og irriterende hårene mine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-667107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veiviser +bart ++++ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei jente 24! Jeg er en jente på 18 som også sliter med samme problem. Har hår på nedre del av ryggen (og jeg var jo så dum at jeg for et par år siden barberte dem bort...angerer SÅ, gjorde det hele bare ennå verre), en del hår på armene, mye på føttene og så har jeg en LITEN veiviser. Er det noe jeg hater her i verden, og som jheg synes vi kunne vært foruten, må det være kroppshår. Prøver å la være å nappe/barbere for mye av hårene på kroppen, da dette bare vil øke/forverre problemet. Kan vel nevne at jeg også har noen få på brystene, det er det aller verste synes jeg. Så de kan jeg ikke unnlate å nappe. Håper på å en gang kunne få fjernet disse med laser eller noe, for det er grusomt og sliter ganske mye på selvtilliten min. Folk tenker kanskje: Er det så farlig med litt hår da? -Ja, der er det! Særlig når en hele tiden kun ser jenter med null hår på hele kroppen. Da føler man seg jammen ikke mye god/fin/attraktiv der en sitter. Om det er normalt, kan jeg ikke svare på. Men som oftest føler jeg meg som den eneste i hele verden som sitter der med hår på kroppen. Du er definitivt ikke alene om å ha mer kroppshår enn du setter pris på. Det er en evig kamp, og jeg har vel igrunnen gitt opp.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-667123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den evige kampen mot kroppshår Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du er definitivt ikke alene om å ha mer kroppshår enn du setter pris på. Det er en evig kamp, og jeg har vel igrunnen gitt opp.......... Nei, jeg har innsett at jeg ikke er alene. Heldigvis. Men jeg bare sier at det til tider kan føles som om man er alene med 'plagen'. Uansett, fint å kunne dele tanker jeg har om emnet med andre. Har ikke så lett for å dele 'personlige' ting med andre... Ønsker dere begge to(Hårete Jente 24 og veiviser+bart) en fin dag videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-668959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hårete jente Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei jente 24! Jeg er en jente på 18 som også sliter med samme problem. Har hår på nedre del av ryggen (og jeg var jo så dum at jeg for et par år siden barberte dem bort...angerer SÅ, gjorde det hele bare enda verre), en del hår på armene, mye på føttene og så har jeg en LITEN veiviser. Er det noe jeg hater her i verden, og som jeg synes vi kunne vært foruten, må det være kroppshår. Prøver å la være å nappe/barbere for mye av hårene på kroppen, da dette bare vil øke/forverre problemet. Kan vel nevne at jeg også har noen få hårstrå på brystene, noe som jeg føler er det aller verste. Så de kan jeg ikke unnlate å nappe. Håper på å en gang kunne få fjernet disse med laser eller noe, for det er grusomt og sliter ganske mye på selvtilliten min. Folk tenker kanskje: Er det så farlig med litt hår da? -Ja, der er det! Særlig når en hele tiden kun ser jenter med null hår på hele kroppen. Da føler man seg jammen ikke mye god/fin/attraktiv der en sitter. Om det er normalt, kan jeg ikke svare på. Men som oftest føler jeg meg som den eneste i hele verden som sitter der med de ekkle og irriterende hårene mine. Hei du, fint å se at vi er flere i samme båt, selv om jeg ikke unner noen dette problemet.. Hører ofte gutter si det er kjempeekkelt med hårete jenter, samt gjør narr av "damer med bart" osv. Føler for å synke dypt ned i jorda hver gang jeg hører sånt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-669187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utafor Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Nei, jeg har innsett at jeg ikke er alene. Heldigvis. Men jeg bare sier at det til tider kan føles som om man er alene med 'plagen'. Uansett, fint å kunne dele tanker jeg har om emnet med andre. Har ikke så lett for å dele 'personlige' ting med andre... Ønsker dere begge to(Hårete Jente 24 og veiviser+bart) en fin dag videre! Jeg har vel egentlig gitt opp kampen jeg også.. men kunne virkelig ønske at jeg hadde mindre hår. Blir misunnelig hver gang jeg ser hårløse jenter.. og det er jo ikke så rent sjelden.. Sliter veldig med selvtillit pga disse hårene, tør ikke vise meg med lite klær og prøver å skjule ansiktet.. høres nok litt rart ut.. men det er jævlig å føle at andre stirrer på hårene.. Mvh Hårete Jente 24 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-669189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Laser skal ha god effekt på svarte hår på blek hud. Elektrolyse hjelper også, men det er viktig å finne en som virkelig kan det. Elektrolyseinstituttet på Karl Johan kan dette. Napping og barbering gjør det verre. Da er det kanskje bedre med voksing eller hårfjerningskrem? Du kan få økonomisk støtte til å fjerne hårene hvis det er mer enn normalt. Laser eller elektrolyse ville jeg anbefale. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111454-kroppsh%C3%A5r/#findComment-670964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.