Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har etter to fødsler og opp og ned i vekt fått endel hemorider, disse er i perioder veldig såre og ømme + at jeg blør endel. Har endelig fåt legen mi til og sende en henvisning for og fjerne de men den forje legen min anbefalte det ikke pga av at det var så smertefullt oggjør det.

Er det noen som har tatt denne operasjonen? vil jeg gjerne høre er det virkelig så smertefullt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111480-hemorider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Ja, jeg hadde samme problemet som deg etter to fødsler. Jeg måtte ta operasjonen fordi mine blødde så utrolig mye, det sprutet ned i klosettskålen når jeg var på do og blodprosenten var nede i 60%. Men en ting må sies, jeg har fått ett nytt liv etterpå sånt sett. Kan spise både pærer og andre ting som gjorde hemoridene verre tidliger.

Men ang. smerter så var det vondt ja. Men jeg kjøpte meg en badering og brukte den å sitte på så det gikk jo helt fint. Hadde jo så store smerter før så det gikk liksom opp i opp for meg.

Jeg fikk komplikasjoner etter operasjonen så jeg måtte opereres på ny, har dårlig arrdaning, jeg grodde omtrendt igjen etterpå jeg skjønner du.

I allefall, jeg anbefaler operasjon om du har mye smerter og er veldig plaget. Er du ikke det ville jeg latt være. Dette er helt ærlig, rett fra sjela.

Jeg føler med deg.

Symptatiklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111480-hemorider/#findComment-663221
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...