torres1365380542 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 For et år siden fjernet jeg en fettcyste som lå i huden i kinnet. Arret ble ikke bra og jeg har fått noe som kan virke som et permanent skjemmende arr i annsiktet. Det virker også som om ikke hele cysten er borte da vevet er hardt og klumpet i arret. I utgangspunktet var klumpen ca 2 cm og arret er nesten tilsvarende. Når såret ble lukket ble huden inne i munnen på en måte snurpet opp for å dekke over det som ble fjernet. Etter flere henvendelser til helsestasjonen der operasjonen ble utført har jeg fått beskjed om at jeg bør oppsøke en privat klinikk for å få arret fjernet. Er ikke legen pliktig til å hjelpe meg. Dette er fryktelig skjemmende siden det er i ansiktet. Noen som vet hvilke rettigheter jeg har?? Vennlig hilsen rådløs 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111481-operert-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.