Gå til innhold

Råning: jeg har basskasse som låter så platene buler

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

I kupeen på en VW Caddy blir det som å sitte med hodetelefoner på.

Men satan så det låter bra.

Ny stereo 4x50 watt RMS, to 2" separate diskanthøyttalere, to nye 8" Infinity med silkemenbran i dørene og senterdiskant, basskasse 200 watt RMS under passasjersetet.

Dyrt var det: 9.000,-

Jeg svever.

Klart det fins dyrere og bedre, men ligningskontoret skal godkjenne det til fradrag.

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

*ler*

Midtlivskrise, esse.

Forskjell på folk. Pappa SELGER sin 1922 mod. Harley Davidson i sin krise. Du kjøper phett anlegg.

Andre tar solarium. Noen går på horehus.

Alt har sin sjarm. *sjarmert*

*fnis*

Grattis med discotek i bilen! *rocker forsetet*

Annonse

Ulv I Faarikaal

*ler*

Midtlivskrise, esse.

Forskjell på folk. Pappa SELGER sin 1922 mod. Harley Davidson i sin krise. Du kjøper phett anlegg.

*fnis*

Bassen er under passasjersetet, så passasjer får massasje.

På utsiden høres det ut som en rullende jungeltromme.

He,he...

Vi har "VISION" basskasse , og den er akkurat så stor at vi ikke får plass til hunden baki stasjonsvogna vår. "Rullende jungeltromme" er et meget passende ord ja. :jepp:

Ulv I Faarikaal

Ja, da må du sannelig ta vare på det ene øret du har hørsel på.

Jeg tenker på de som går på rockekonsert og hører dårlig i en uke etterpå, og de her oppe som har vært på elgjakt uten hørselvern og blir skadet for livet.

Det skal mindre til enn man tror.

2-3 rockekonserter kan føre til merkbart nedsatt hørsel resten av livet. Det dumme er at problemet kanskje ikke merkes før aldersdesimeringen kommer på toppen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe flirer meg skakk, men grattis :-)

Jeg syntes liksom bare jeg ser det for meg. Dæggen du er sprø. Tar du med mor på tur - oppå bassen?

Hva slags musikk hører du på forresten?

Bassen går å slå av, så mor får fred i rompa.

Jeg hører på slikt som finnes på samleCd'er fra bensinstasjoner og ellers altmulig annet.

Bassen går å slå av, så mor får fred i rompa.

Jeg hører på slikt som finnes på samleCd'er fra bensinstasjoner og ellers altmulig annet.

Tips: Ozzy ;)

Ta med ei eventuellt dame på tur, og sett bassen på full guffe. Orgasmisk - ja musikken altså. Får ikke akkurat orgasme av gamlefar selv, men stilig er han der han humper rundt.

Ulv I Faarikaal

Ta med ei eventuellt dame på tur, og sett bassen på full guffe. Orgasmisk - ja musikken altså. Får ikke akkurat orgasme av gamlefar selv, men stilig er han der han humper rundt.

Gamlefar ?

Ulv I Faarikaal

Å, Ozzy !

*ler*

Midtlivskrise, esse.

*fnis*

Har din far solgt den, eller skal han selge den...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...