Gå til innhold

utflod


thrist

Anbefalte innlegg

Var på GU forrige uke. Legen sa: Du har mye utflod. Jeg sa: sikkert fordi jeg skal ha mens snart. Etterpå har jeg tenkt på det fordi: 1. det er ikke min jobb åsi hvorfor jeg har utflod. 2. Jeg måtte jo ha mye siden legen kommenterte det. 3. Hva gjør at man har ekstra utflod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har opplevd det samme som deg. Jeg ba derfor legen utdype hva han mente med mye utflod, og da fikk jeg som svart at det kunne være en soppinfeksjon. Har man soppinfeksjon klør man jo ofte veldig, det gjorde jo ikke jeg. Jeg har alltid hatt mye utflod midt mellom menstruasjonene og ett par dager før ventet mens. Bekymret meg derfor ikke for det som legen sa. Klør du ikke, så ikke tenk så mye på det. Pleier du å ha det slik rett før mens er det sikkert ikke noe å ta på vei for, det er helt vanlig!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Tror du ikke legen har spurt om 'du hadde mye utflod?' Det er store variasjoner i mengden av utflod som likevel er innen for det normale. Det er som med andre kjertler, noen produserer mye slim, andre lite. Hvis det ikke klør eller lukter er det ikke noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...