Gå til innhold

natt


threzi

Anbefalte innlegg

tankene surrer rundt i hodet som bare det. får en stund siden, så begynte jeg få flashback blandt personalet der jeg er innlagt. det var jævelig med andre ord. hadde lyst til å synke gjennom gulvet og lukke det igjen etter meg. etterpå fikk jeg høre at dem ikke hadde fått kontakt med meg, men dem trodde jeg ikke ville prate med dem. jeg gråt ikke eller noe, jeg bare satt der og så rett fram.

noen ganger gjør jeg ting som jeg ikke husker at jeg har gjort og det skremmer meg noe veldig. jeg vil huske det jeg gjør og sier, men mye blir borte for meg.

sitter å ser ut, det er fint, men jeg har nesten ikke vært ute i dag. jeg tørr ikke, jeg må tvinge meg selv til å gå ut om dagen. jeg klarer ikke å ringe til jobben, så der har jeg ikke vært på ei stund. jeg lyver for dem der jeg er innlagt, får dem til å tro at jeg er på jobb. i steden er jeg hjemme og stenger meg inne. burde jeg sykmelde meg? får jeg orker ikke dette noe mer. jobben tar fra meg alle kreftene selv om jeg jobber bare to dager i uka. det er slitsomt å jobbe med psykisk utviklingshemmed, for dem krever så mye av deg. er jeg feig som ikke tørr å si ifra?

mange tanker...

my body is usles is cralw like a dead dog on the carpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shedevil

KJÆRE DEG!!!

Du et innlagt på dagavd du da?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener og hva du gjør?

Jobber? er innlagt!

Åpenbart for meg at du trenger sykemelding. men har du ikke det hvis du er innlagt på sykehus da?

Du har "øyeblikk som du ikke husker"- som må være helt forferdelig.

Men siden du er innlagt...så må vel de som jobber der hjelpe deg- hvis ikke så må du få hjelpen andre steder.

Syns dette virker merkelig- sikker på at du er innlagt da?

Skremmende og tenke på psykiatrien- og behandlere -som vet noe om pasiente lissom??!!

Men for å si det igjen: JA DU TRENGER SYKEMELDING!!

Ønsker deg Lykke Til!!!

Dette ble kanskje litt rotete men men ...

sommerklem..

-ønsker alle go sommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

KJÆRE DEG!!!

Du et innlagt på dagavd du da?

Jeg skjønner ikke helt hva du mener og hva du gjør?

Jobber? er innlagt!

Åpenbart for meg at du trenger sykemelding. men har du ikke det hvis du er innlagt på sykehus da?

Du har "øyeblikk som du ikke husker"- som må være helt forferdelig.

Men siden du er innlagt...så må vel de som jobber der hjelpe deg- hvis ikke så må du få hjelpen andre steder.

Syns dette virker merkelig- sikker på at du er innlagt da?

Skremmende og tenke på psykiatrien- og behandlere -som vet noe om pasiente lissom??!!

Men for å si det igjen: JA DU TRENGER SYKEMELDING!!

Ønsker deg Lykke Til!!!

Dette ble kanskje litt rotete men men ...

sommerklem..

-ønsker alle go sommer-

jobben er under behandlingen min, jeg får ikke noe lønn for det. jeg har rehabliliteringspenger.

jeg er døgnpasient ved et bo og behandlingssenter. det har jeg vært siden mars pga en voldtekt.

har fått sykmelding nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shedevil

jobben er under behandlingen min, jeg får ikke noe lønn for det. jeg har rehabliliteringspenger.

jeg er døgnpasient ved et bo og behandlingssenter. det har jeg vært siden mars pga en voldtekt.

har fått sykmelding nå!

OJJ!!

Ok da skjønner jeg bedre- men hvordan går det med deg nå da?

Det er jo forferdelig det du har vært utsatt for- tragisk er det.

Men jeg håper og tror du får den hjelpen du trenger for å "komme tilbake til livet"- ønsker deg LYKKE TIL!!

Dette skal du klare!!! Og det vil du!!

Sommerklem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...