Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kansje de bare skal ned å rette på utstyret? at den ligger litt feil? jeg vet ikke.

når jeg var yngre og spilte fotball sammen med gutter, så har jeg aldrig sett maken til tafsing på tissen..

en stygg uvane spör du meg. men de sa at den lå feil så de måtte rette på den :) he he.

kansje verdens dårligste unskyldning for å ta seg på tissen?

men jeg vet ikke jeg... :)

Gjest Lillekrapylet

kansje de bare skal ned å rette på utstyret? at den ligger litt feil? jeg vet ikke.

når jeg var yngre og spilte fotball sammen med gutter, så har jeg aldrig sett maken til tafsing på tissen..

en stygg uvane spör du meg. men de sa at den lå feil så de måtte rette på den :) he he.

kansje verdens dårligste unskyldning for å ta seg på tissen?

men jeg vet ikke jeg... :)

Huttetu!

Annonse

Jeg klør meg ikke på ballene, rett og slett fordi jeg ikke klør der, men jeg har en grusom tilvendt Al Bundy uvane med å sitte godt tilbakelent i sofaen med hånda delvis nede i buksa.

Litt påviret av mr. Bundy her.

Dette er jo ikke noe problem i og med at sjeldent toucher kølla, men det tar seg ikke ut i bryllup og den slags.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...