Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor det bare er gutter som klør seg i skrittet (sånn uten at det er flatlus e.l. i bildet)? Finnes det noen medisinsk forklaring på det?

Fortsetter under...

Skrevet

kansje de bare skal ned å rette på utstyret? at den ligger litt feil? jeg vet ikke.

når jeg var yngre og spilte fotball sammen med gutter, så har jeg aldrig sett maken til tafsing på tissen..

en stygg uvane spör du meg. men de sa at den lå feil så de måtte rette på den :) he he.

kansje verdens dårligste unskyldning for å ta seg på tissen?

men jeg vet ikke jeg... :)

Gjest Alt for damene
Skrevet

Jeg klør meg ikke i skrittet. Men de guttene som gjør det, er alle svært populære hos jenter. Så da er det kanskje derfor gutter gjør det.

Gjest Lillekrapylet
Skrevet

kansje de bare skal ned å rette på utstyret? at den ligger litt feil? jeg vet ikke.

når jeg var yngre og spilte fotball sammen med gutter, så har jeg aldrig sett maken til tafsing på tissen..

en stygg uvane spör du meg. men de sa at den lå feil så de måtte rette på den :) he he.

kansje verdens dårligste unskyldning for å ta seg på tissen?

men jeg vet ikke jeg... :)

Huttetu!

Skrevet

Huttetu!

Tror de gjør det for å rette på ballene og pik.. når det ligger ubehagelig til.

Skrevet

Er jeg svært uvanlig som stadig vekk klør litt i musa da eller? Tror rett og slett bare jenter har litt mer sosialt vett til å klø seg der nede når ingen ser det.

Annonse

Skrevet

Tror de gjør det for å rette på ballene og pik.. når det ligger ubehagelig til.

Excactly!!

Skrevet

Kanskje guttene kjenner etter om den er der enda?

Skrevet

Kanskje guttene kjenner etter om den er der enda?

Hadde du kjent ofte etter, om du hadde en millionlapp i lomma?

Skrevet

Jeg klør meg ikke på ballene, rett og slett fordi jeg ikke klør der, men jeg har en grusom tilvendt Al Bundy uvane med å sitte godt tilbakelent i sofaen med hånda delvis nede i buksa.

Litt påviret av mr. Bundy her.

Dette er jo ikke noe problem i og med at sjeldent toucher kølla, men det tar seg ikke ut i bryllup og den slags.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Eller hadde kronjuvelene gjemt i trusa ?

Skrevet

*ler*

;o

Skrevet

Oj, jeg som trodde det var vi (hunnkjønn) som hadde en gullgruve der nede..?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...