Agent009 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Er det noen som vet hvorfor det bare er gutter som klør seg i skrittet (sånn uten at det er flatlus e.l. i bildet)? Finnes det noen medisinsk forklaring på det? 0 Siter
favn Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Noen gutter som klør, klør fordi de ikke skjønner at sånn type godt gjør man privat. Andre har behov for å rydde litt innimellom. Atter andre svetter og føler naturlig nok velvære ved å løfte og lufte utstyret. Men pent å se på? Nei. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Damer går på toalettet for å rette på trusa eller klø seg. Menn gjør det offentlig, det henger igjen fra apestadiet. I hvert fall klør det brått noe het sinnsykt, og jeg kan tenke meg det er vanskelig å la være. 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Mannfolk/gutter må sikkert ha mindre slike hemninger fra naturens side enn vi kvinner har. De fleste gutter/mannfolk jeg kjenner fiser og raper og klør seg i andre folks nærvær uten synlig sjenanse. Vi kvinnfolk (de fleste iallefall) ville blitt flaue hvis vi ble tatt på fersken i en slik situasjon. Kanskje ikke hankjønnet har fjernet seg så langt fra apestadien som vi kvinner har? *skadefro* Kan jo ikke unngå å legge merke til at ganske mange mannfolk ikke kan få hendene borti penislignende ting (agurk, baguette, pølser o.l.) uten å sette den inn til frontpartiet og agere penis. Og så ler de! Herregud, så barnslig. Helt tydelig et annet utviklingstrinn ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.