Gå til innhold

Endelig en psykolog som vil snakke!

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Endelig har jeg vært så heldig at jeg har fått komme til en psykolog som kan hjelpe meg å bearbeide overgrepene fra da jeg var lita jente.

Jeg ble løslatt fra fengselet for kort tid siden , men psykiateren jeg gikk hos der inne, ville ikke snakke med meg om overgrepene. Han sa at han ikke trodde at det jeg hadde vært utsatt for var så ille som jeg skulle ha det til.

Men nå har jeg hatt kjempeflaks og kommet til en jeg gikk hos for over 3 år siden. Han kjenner hele historien min og vet det aller meste om meg.

Vi har gjort en avtale på at det er jeg som skal ta initiativet til å snakke om overgrepene , noe jeg synes er en stor lettelse.

Tenk at det kan være så stor forskjell på behandlere!

Han jeg har gått hos inne bak murene, hadde et merkelig syn på det med bearbeidelse av overgrep.

Blandt annet burde man ikke snakke om det fordi han mente at man ble verre av det.

Og steder som SMI var bare noe som ville trigge og utløse flere flashbacks osv osv.

Jeg er kjempe glad og lettet nå...et problem mindre!

Og jeg som gruet meg sånn, særlig for å måtte spørre om akkurat den saken.

Tjohei!!!:)))

Skulle ønske at alle dere hadde en slik behandler!

God sommer.

:)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111556-endelig-en-psykolog-som-vil-snakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...