Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en person på 19 år, har hatt problemer med magen/avføring i en måned. Det foregår slikt med en gang jeg spiser blåses magen min opp og jeg får en trang til å gå på do , det skjer unasett hva jeg spiser og jeg må på do hver gang etter det ellers slippes det på en måte vann ut. Dette skjer hver gang jeg spiser , hva kan det være og hva kan gjøre mot det ? Vær så snill mail meg tilbake så fort som mulig, skal på ferie snart orker ikke ha det der

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111633-avf%C3%B8rings-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du kan jo kontakte legen din før du går på ferie. Ellers synes jeg apotekene er veldig flinke til å hjelpe med sånne ting. De har helt sikkert noe du kan kjøpe som ikke er på respet. Jeg hadde kontaktet de idag siden det er lørdag og om de ikke kan hjelpe hadde jeg kontaktet fastlegen min.

God ferie!

Mvh

Du kan jo kontakte legen din før du går på ferie. Ellers synes jeg apotekene er veldig flinke til å hjelpe med sånne ting. De har helt sikkert noe du kan kjøpe som ikke er på respet. Jeg hadde kontaktet de idag siden det er lørdag og om de ikke kan hjelpe hadde jeg kontaktet fastlegen min.

God ferie!

Mvh

vet du ikke hva det kan være?

Kizza1365380506

vet du ikke hva det kan være?

Nei jeg vet dessverre ikke hva det kan være. Jeg ville ikke vært altfor urolig for det men fått det undersøkt en eller annen gang i fremtiden. Nå er det jo ferien som er førsteprioritet går jeg ut i fra. Hør på apoteket om ikke de kan hjelpe deg.

Mvh

Gjest lallala

jeg syns du bør kontakte lege rimelig snart. Det er jo et eller annet som ikke stemmer, og det blir sikkert ikke bedre om du bare fortsetter slik. Det trenger jo ikke være noe alvorlig, men du bør få det oppklart i alle fall. Det er i hvert fall ikke noe å være flau over, leger er vant til slikt, det er jo jobben deres!

Best å få det overstått så snart som råd. Ellers kan det kanskje bli mer alvorlig...

Lukke til og god bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...