Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er godt du ser poenget mitt, samtidig så ser jeg at du helt ikke gjør det. -Og jeg kan ikke se at jeg faktisk har sagt at de ikke er menneskelig, men faktisk motsatt! Jeg understreket at det faktisk er fint at de slipper seg litt mere løs som jeg allerede har forklart - for ellers ville vel ikke brukere oppfatte at de ble kjent med dem som noe mer enn ansatt. Dessuten har også fagfolk utdannelse, og bl.a. ved SMI har de gestalt-terapeuter.

Jeg kjenner faktisk veldig godt til SMI i Oslo og hvis jeg skulle være så i mot dem eller finne dem kritikkverdig, så tror jeg ikke at jeg har i flere år har anbefalt SMI til de som trenger hjelp, og fulgt mange nye brukere til senteret/deltatt på temakvelder osv..Og det vil jeg fortsette med!

God sommer!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111652-til-lingo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lingo

Beklager hvis det ble uklart. Jeg er klar over at flere ansatte har gestalt terapeut utdanning, det jeg mener er at de ikke er i noen terapeut rolle ifht brukere på senteret.

Men det er bra at du anbefaler senteret til andre og at du deltar på temakvelder. Det er et bra sted å få hjelp på. Men det vet du jo.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111652-til-lingo/#findComment-663462
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...