Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For de som har eurosport så *grrr*

Men TV2 skal jo sende masse , men nå skal det jo sies at jeg ikke er like hekta som deg ..... :-)

Har du statusrapport?

Jadda:

Fra Syklingens verden:

05/7: Prolog: Paris, Eiffeltårnet - La Maison de la Radio ITT, 6.5 km TV2: 1900 til 2000

For en dramatikk!

Bradley McGee vant prologen i denne jubileumsutgaven av TdF med fattige 8 hundredeler foran ulykkesfuglen David Millar. Ved mellomtid ledet Millar med 5 sekunder men et mekanisk problem rett før mål sinket Cofidis-syklisten akkurat nok til at seieren og den gule ledertrøya gikk til Australia og FDJeux.com. Forøvrig en av de Johan Kaggestad advarte om på forhånd.

Lance Armstrong fikk det ikke helt til å stemme i dag og han ligger nede på 7. plass - plassen bak Tyler Hamilton som mange tror blir en av de store utfordrene i år. Jan Ullrich imponerte mange i dag. Han har levert mange gode prologer opp gjennom årene, og i dag var han i slaget. Han kom på 4. plass i dag kun1 hundredel fra 3. plassen!

Thor Hushovd kjørte meget godt i dag! Han slo mange av de gode spurterne og sitter nå faktisk med en reell mulighet til å få den etterlengtede ledertrøya om en dag eller tre/fire. Han slo en mann som McEwen med 19 sekunder og de fleste andre toppspurterne ligger bak Thor. Viktig i kampen om den gule trøya!

-Jeg kjørte det jeg kunne, synes tiden var bra og er veldig fornøyd. Det blir nok ingen topp ti-plassering, for løpet var ikke helt perfekt. men kroppen fungerte bra og jeg er optimist. Får bare håpe jeg ikke blir altfor langt bak de beste, sier Hushovd til NTB rett etter målgang.

Viktig er det at Thor kjørte ca. 10 sekunder raskere enn Stuart O'Grady. Hushovds Credit Agricole kan kjøre meget gode lagtempoer, de vant lagtempoen i TdF for to år siden, så vi går spennende dager i møte!

Interessant er det å merke seg at Thor har avsluttet bra og han kjørte seg opp fra 36. plass ved mellomtid til 18. plass i mål. Kanskje et varsel om form?

Resultater:

1 Bradley Mc Gee (FDJeux.com) 7.26

2 David Millar (Cofidis, Credit Par Telephone) 0.00

3 Haimar Zubeldia (Euskaltel-Euskadi) 0.02

4 Jan Ullrich (Team Bianchi) 0.02

5 Victor Hugo Pena (US Postal-Berry Floor) 0.06

6 Tyler Hamilton (Team CSC) 0.06

7 Lance Armstrong (US Postal-Berry Floor) 0.07

8 Joseba Beloki (ONCE-Eroski) 0.09

9 Santiago Botero (Team Telekom) 0.09

10 Vjatceslav Ekimov (US Postal-Berry Floor) 0.11

18 Thor Hushovd (Credit Agricole) 0.12

:)

Jadda:

Fra Syklingens verden:

05/7: Prolog: Paris, Eiffeltårnet - La Maison de la Radio ITT, 6.5 km TV2: 1900 til 2000

For en dramatikk!

Bradley McGee vant prologen i denne jubileumsutgaven av TdF med fattige 8 hundredeler foran ulykkesfuglen David Millar. Ved mellomtid ledet Millar med 5 sekunder men et mekanisk problem rett før mål sinket Cofidis-syklisten akkurat nok til at seieren og den gule ledertrøya gikk til Australia og FDJeux.com. Forøvrig en av de Johan Kaggestad advarte om på forhånd.

Lance Armstrong fikk det ikke helt til å stemme i dag og han ligger nede på 7. plass - plassen bak Tyler Hamilton som mange tror blir en av de store utfordrene i år. Jan Ullrich imponerte mange i dag. Han har levert mange gode prologer opp gjennom årene, og i dag var han i slaget. Han kom på 4. plass i dag kun1 hundredel fra 3. plassen!

Thor Hushovd kjørte meget godt i dag! Han slo mange av de gode spurterne og sitter nå faktisk med en reell mulighet til å få den etterlengtede ledertrøya om en dag eller tre/fire. Han slo en mann som McEwen med 19 sekunder og de fleste andre toppspurterne ligger bak Thor. Viktig i kampen om den gule trøya!

-Jeg kjørte det jeg kunne, synes tiden var bra og er veldig fornøyd. Det blir nok ingen topp ti-plassering, for løpet var ikke helt perfekt. men kroppen fungerte bra og jeg er optimist. Får bare håpe jeg ikke blir altfor langt bak de beste, sier Hushovd til NTB rett etter målgang.

Viktig er det at Thor kjørte ca. 10 sekunder raskere enn Stuart O'Grady. Hushovds Credit Agricole kan kjøre meget gode lagtempoer, de vant lagtempoen i TdF for to år siden, så vi går spennende dager i møte!

Interessant er det å merke seg at Thor har avsluttet bra og han kjørte seg opp fra 36. plass ved mellomtid til 18. plass i mål. Kanskje et varsel om form?

Resultater:

1 Bradley Mc Gee (FDJeux.com) 7.26

2 David Millar (Cofidis, Credit Par Telephone) 0.00

3 Haimar Zubeldia (Euskaltel-Euskadi) 0.02

4 Jan Ullrich (Team Bianchi) 0.02

5 Victor Hugo Pena (US Postal-Berry Floor) 0.06

6 Tyler Hamilton (Team CSC) 0.06

7 Lance Armstrong (US Postal-Berry Floor) 0.07

8 Joseba Beloki (ONCE-Eroski) 0.09

9 Santiago Botero (Team Telekom) 0.09

10 Vjatceslav Ekimov (US Postal-Berry Floor) 0.11

18 Thor Hushovd (Credit Agricole) 0.12

:)

Slettes ikke verst resultat idag !!

Slettes ikke verst resultat idag !!

Jepp, det lover godt! Synd med Jimmy Caspér, men egentlig flaks at det ikke ble flere skader i den massevelten. Og flaks at Hushovd var _foran_ Guiterrez og ikke bak! :puh:

Jeg håper Armstrong får bryne seg litt mer i år enn hva som har vært tilfelle tidligere. Ullrich virker i bra form, og jeg er spent på om Simoni har beholdt formen etter den flotte Giroen.

Faen, pønk, neste år tar vi ferie sammen! Murer oss inne og ser tv mens vi slafser smågodt og micromat. ;)

Jepp, det lover godt! Synd med Jimmy Caspér, men egentlig flaks at det ikke ble flere skader i den massevelten. Og flaks at Hushovd var _foran_ Guiterrez og ikke bak! :puh:

Jeg håper Armstrong får bryne seg litt mer i år enn hva som har vært tilfelle tidligere. Ullrich virker i bra form, og jeg er spent på om Simoni har beholdt formen etter den flotte Giroen.

Faen, pønk, neste år tar vi ferie sammen! Murer oss inne og ser tv mens vi slafser smågodt og micromat. ;)

Faen heller - vi må gjøre det skikkelig - en campingvogn - SOlberg som sjåfør så får vi vår egen tour!!

Annonse

Faen heller - vi må gjøre det skikkelig - en campingvogn - SOlberg som sjåfør så får vi vår egen tour!!

Solberg er rette mann! Vet du hvilken bok han leste sist? It's not about the bike av Big Man Lance. Jepp, helt sant, han fortalte det i et intervju på radio'n.

Hva med bobil? :hyper:

Solberg er rette mann! Vet du hvilken bok han leste sist? It's not about the bike av Big Man Lance. Jepp, helt sant, han fortalte det i et intervju på radio'n.

Hva med bobil? :hyper:

Bobil ruler !!

Solberg er aldeles ikke dum.

Når vi først har bobil og SOlberg - så ender vel ikke turen med Toren??

*knegg*

Why not??

Skal vi ta med oss Zirine forresten?? Hun kan jo jekke øl til oss feks. mens vi er opptatt (med Touren .... ikke Thor *S*)

Zirine kan få være med, lille øljekker'n vår, he he. Bare å nevne fransk rødvin til dama, så tenker jeg kofferten er ferdigpakka i løpet av sekunder. ;)

Det er jo DE gedigne festene oppe i fjellene kvelden før rytterne skal kjøre den aktuelle etappa. Virkelig høy partyfaktor og en stemning man bare finner midt inni sirkuset TdF.

Eia var vi der!

Zirine kan få være med, lille øljekker'n vår, he he. Bare å nevne fransk rødvin til dama, så tenker jeg kofferten er ferdigpakka i løpet av sekunder. ;)

Det er jo DE gedigne festene oppe i fjellene kvelden før rytterne skal kjøre den aktuelle etappa. Virkelig høy partyfaktor og en stemning man bare finner midt inni sirkuset TdF.

Eia var vi der!

Vi kunne jo melde oss som frivillige - massører feks???

Da kommer vi jo innenfor liksom

Annonse

Jeg kunne godt tenke meg å komme innefor et eller annet, ja. Sykkelshortsene for eksempel. :fjollete flir:

(Ghulp, håper ikke Wulfi lusker rundt her!)

Masserer du så er jo sykkelshortsene av ..... hmmmm..... slutt med den sleivinga da ........ ;-}

Wulfi er jo ikke ofte å se her lenger - men hun vet vel åssen det står til med deg dessverre ......

Masserer du så er jo sykkelshortsene av ..... hmmmm..... slutt med den sleivinga da ........ ;-}

Wulfi er jo ikke ofte å se her lenger - men hun vet vel åssen det står til med deg dessverre ......

:tørker slevj av tastaturet:

Wulfi er verre enn popups. Hun har det med å dukke opp i utide.

Det er forresten flere som er skada etter velten, Tyler Hamilton brakk kragebeinet, Leipheimer er også såpass skada at det er tvilsomt om han fortsetter og Lance slapp unna med skrekk og skrubbsår. Han er forbanna, he he. Synd, synd, synd med Tyler! Leter etter nytt om Simoni, så en overskrift at også han var skada, men finner ikke noe mer. Krysser fingra for at han er ok!

Lottemor1365380387

Det er forresten flere som er skada etter velten, Tyler Hamilton brakk kragebeinet, Leipheimer er også såpass skada at det er tvilsomt om han fortsetter og Lance slapp unna med skrekk og skrubbsår. Han er forbanna, he he. Synd, synd, synd med Tyler! Leter etter nytt om Simoni, så en overskrift at også han var skada, men finner ikke noe mer. Krysser fingra for at han er ok!

pssss;unnskyld at jeg avbryter.

Men du er etterlyst på NM Retz :)

Man spekulerer hvist at du er Newt

*ler bare liiiitegrann:)*

Popups kan man jo sperre ute ......

Bra at ikke Lance ble skadet da .... hadde jo vært synd om han skulle forsvinne på den måten.

Burde ikke Thor få mer hjelp av lagkameratene??

pssss;unnskyld at jeg avbryter.

Men du er etterlyst på NM Retz :)

Man spekulerer hvist at du er Newt

*ler bare liiiitegrann:)*

Ler meg ihjel! Stakkar Newt!

Takk for tipset, lottemor, ligger tråden på pinlig? Hmm, alle tråder om meg havner alltid på pinlig. ;)

Jaja, jeg får gå inn og blinke litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...