Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Gutt 21 som har hatt problemer med dype kviser og sår i ansikt, har vært hos hudlege og prøvd blandt annet tetracyclin, det funka heller dårlig så han satt meg på Roaccutan. Har tatt i rundt 2 mnd nå og føler ikke det er den store fremgang ;(

Noen som har hatt erfaring med dette produktet så setter jeg stor pris på hvis dere deler det med meg, begynner å gi opp håpet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111692-erfaring-med-roaccutan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest håper det hjalp litt

først skal det sies at vi mennesker er forskjellige, så de erfaringene jeg(eller andre) har hatt med medikamentet trenger ikke å være like som de du opplever. men her er mine erfaringer ihvertfall:

jeg har tatt to roacutan kurer, en 3 mnd kur som begynte forrige jul, og en 7 ukers etter påsken i år. jeg merka stor forbedring etter den første kuren. husker ikke helt hvor lang tid det tok før jeg begynte å se resultater, men det var vel best ca en måned etter kuren og ut sommeren. da hadde jeg blitt kvitt den tørre huden som jeg fikk av kuren også.

så begynte jeg å få igjen kviser på ryggen og brystet, så jeg tok enda en kur. da var det ikke så ille som sist, så jeg tok pillene bare 7 uker. da også hjalp det etter en stund. men det beste resultatet kommer etter at kuren er avsluttet i de aller fleste tilfeller tror jeg, så bare hold ut. hvis du vil lese andres efaringer med roacutan kan du lete lenger tibake i forumet. det er mange som har spurt om det før. lykke til, håper du blir kvitt kvisene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...