Gå til innhold

styr og stell


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

begynner å komme i orden i leiligheta nå. mangler internett foreløpig da..

gikk i tre døgn uten søvn, ble litt rar i toppen.

Nå er jeg ganske deppa, men det regna jeg også med at jeg ville bli.

uansett,... er fornøyd med bopelen..er ferdig i den andre leiligheten og, vasket ut og slikt, så nå er den epoken over.

jepp jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stå på

Så flink du er!

Tør ikke tenke på hvis JEG skulle flytte. Vaske ut ville være en umulighet for meg, tror jeg. Greier ikke sveive over et gulv her jeg bor nå engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre døgn uten søvn og bare LITT rar i toppen? Min topp ville ha blitt helt ubrukelig.

Syns det bra å høre at du har flyttet inn i ny leilighet og at du har vaska i den gamle. Du er flink til å ordne opp.

Håper du trives i den nye leiligheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest calestia

Tre døgn uten søvn og bare LITT rar i toppen? Min topp ville ha blitt helt ubrukelig.

Syns det bra å høre at du har flyttet inn i ny leilighet og at du har vaska i den gamle. Du er flink til å ordne opp.

Håper du trives i den nye leiligheta.

kjempetrives!!! ser vannet fra leiligheten, og det så deilig å slikke sol i disse dager!!

hadde en laaaang samtale med psyken i dag, og det var vedlig trivelig, igrunn litt morsomt.. jeg erta han litt. så ble han sprut rød, og det rykka i munnvikene.. så begynte han å le..

hmm. fingeren min er svart der djevelen beit meg ( et dyr jeg passer..)

det er vel neppe bra..?

håper på bedring på mannen og kondolerer med hårballen.

klems!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...