Gå til innhold

Redusere muskler i leggene

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei .. Jeg har svært kraftige legger, og jeg ønsker å forminske leggmusklene. Det er lenge siden jeg sluttet å trene men de er fortsatt like store. Jeg sitter ganske mye stille nå, men det virker som bare det å gå litt er nok til å vedlikeholde størrelsen på dem. Går det ann å operere dem mindre? Det samme gjelder iof. rompa. Hvem er det isåfall som utfører slike operasjoner, finnes det folk i norge eller utlandet som gjør det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111717-redusere-muskler-i-leggene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Kjente operasjoner for å redusere leggenes volum går ut på å redusere fettlaget under huden, ikke redusere muskelmassen. Man kan vanskelig tenke seg en operasjon som reduserer musklene uten at det skulle gå ut over funksjonen.

• 2 uker senere...

Har du fått store legger ved styrketrening eller løping ? Det tar for lang tid å vente på "naturlig avgang" - begynn med spinning eller landeveisykling.Ønskes muskelreduksjon,er det meget viktig å holde en høy cadens. Helst 100 - og å redusere kraftbruken i bakkene ! Lange økter er også nødvendig ! Kroppen har ikke "bruk" for store muskler i utholdenhetsidretter og vil tilpasse muskelmassen dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...