Gjest blir-ikke-klok Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg har hatt noen nupper på ca 3mm både på kjønnsleppene(noen få) og noen rundt anus. Der er de nesten litt hvite og de klør litt av og til. Jeg trodde kanskje det var hemorroider så jeg har kjøpt meg en krem jeg smører mot det (scheriproct). Var på gyn.u. for ikke lenge siden og da trodde legen det ikke var noe, men jeg har fått litt mer av det nå. Kan det være kjønnsvorter kanskje? de på kjønnsleppene er ikke særlig harde da men? blir aldri klok på det.. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Det er nok ikke hemorider i alle fall. De får du kun rundt anus og så er de vanligvis litt ømme selv om de også kan klø. Hadde det vært kjønnsvorter hadde vel gynekologen sett det. Merkelig greier. Jeg er jo avhenger av å høre på apoteket. De kan veldig mye, hør der om de har noe som hjelper om du ikke synes det er for flaut da. Kanskje de vet hva det er. Mvh 0 Siter
Gjest blir-ikke-klok Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Det er nok ikke hemorider i alle fall. De får du kun rundt anus og så er de vanligvis litt ømme selv om de også kan klø. Hadde det vært kjønnsvorter hadde vel gynekologen sett det. Merkelig greier. Jeg er jo avhenger av å høre på apoteket. De kan veldig mye, hør der om de har noe som hjelper om du ikke synes det er for flaut da. Kanskje de vet hva det er. Mvh Takk for svar:) Hemorroider sitter vel kanskje ut fra anus enn noen mm fra anus, så du har nok rett. La oss håpe det går over av seg selv. Jeg går heller til legen enn å stå i kø på apoteket og spørre utdypende om mine intime deler...hehe men takk for tipset likevel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.