Gå til innhold

Vondt oppi ganen etter mye kyssing

Anbefalte innlegg

Gjest dum men likevel

(visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette)

På lørdag, overanstrengte jeg tunga mi kanskje litt vel mye med klining og slikt. Om kvelden hadde jeg smerter, ikke store, men ubehagelige, oppe i ganen, nært øret. Det gjør også vondt i øret, men jeg kan kjenne på det stedet hvor det gjør vondt inni munnen, om du skjønner. Det var veldig sårt og vondt der, altså, om kvelden etter all den klininga.

Men det gikk altså over, og søndag og mandag hadde jeg ikke problemer, men i dag kjente jeg det igjen, etter at jeg i går kveld klinte en masse. Nå gjør det veldig vondt, ikke bare der, men jeg er også sår fremme ved tannkjøttet der hvor fortennene vokser opp i underste ganen.

SOm jeg forstår, har dette noe med tunga å gjøre. Har også merket vond lukt fra halsen.

Men det jeg lurer på er hvorfor det blir slikt, og hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11179-vondt-oppi-ganen-etter-mye-kyssing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...