Gå til innhold

Ømme, hovne kuler under armene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er en mann midt i tyveårene. Under den siste tiden har det forekommet meg noe jeg ikke vet om skal la meg skremme av, eller ignorere. Ved gjentatte ganger; kanskje bare en gang i uka, kanskje litt oftere, har det rent små kvanta væske, tredve dråper ommentrent, ut fra neseborene mine. Ved disse tilfeller skal det understrekes at der hverken har vært snakk om forkjølelse eller smerte, bare en lett forvirring om hvor denne væsken stammer fra. Er det vann som har samlet seg i kulper på steder i hodet jeg ikke vet om? Eller er det rett og slett hjernedrypp ? Jeg har også blitt fortalt teorier om at hjernen muligens kan dehydreres - tørke ut - og at den nærmest ender opp som en epleskrott ( skrumphjerne ) - denne teorien antar jeg selv for mindre sannsynlig.

Uansett har dette bekymret meg og jeg takker på forhånd for et fint svar.

freol

Pål Sand, almenlege

Hei!

Jeg er en mann midt i tyveårene. Under den siste tiden har det forekommet meg noe jeg ikke vet om skal la meg skremme av, eller ignorere. Ved gjentatte ganger; kanskje bare en gang i uka, kanskje litt oftere, har det rent små kvanta væske, tredve dråper ommentrent, ut fra neseborene mine. Ved disse tilfeller skal det understrekes at der hverken har vært snakk om forkjølelse eller smerte, bare en lett forvirring om hvor denne væsken stammer fra. Er det vann som har samlet seg i kulper på steder i hodet jeg ikke vet om? Eller er det rett og slett hjernedrypp ? Jeg har også blitt fortalt teorier om at hjernen muligens kan dehydreres - tørke ut - og at den nærmest ender opp som en epleskrott ( skrumphjerne ) - denne teorien antar jeg selv for mindre sannsynlig.

Uansett har dette bekymret meg og jeg takker på forhånd for et fint svar.

freol

Kjære freol.

Det du beskriver høres ikke unormalt ut.Det er absolutt ikke noe hjernedrypp.Væsken stammer heller ikke fra skjulte steder i hjernen.Teorien om "skrumphjerne"kan du også glemme.I"verste fall"har du muligens en allergi el.en infeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...