Gå til innhold

Innleggelse


Gjest sura

Anbefalte innlegg

Var innkalt til forsamtale her for en stund siden. Jeg ble overrasket da jeg trodde dette var for og se om jeg skulle få komme inn eller ikke var syk nok. Dette viste seg og være feil oppfatning, og nå er jeg ikke sikker på hva jeg ønsker. Tror ikke stedet er noe for meg, og ei heller og sitte i grupper og snakke. Syntes også at det går bedre nå, og føler kanskje jeg nå før prøve og klare det selv.

Hva skal jeg gjøre. Har fått noen dager til og tenke på.

Bakgrunn:

Deprimert i snart 2 år. Vært sykmeldt i ett år, jobber nå. Går på Seroxat og en del sobril for angst og søvnproblemer. To akuttinnleggelser for ett halvt år siden. Syntes det får lettere nå, men er det fordi det er ferietid...??????????

Har noen råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fungerer i jobb og ikke sliter altfor mye i fritiden, så synes jeg det må være ok å si nei takk til en innleggelse akkurat nå. Av og til er det viktig å ta vare på nettopp det man får til også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...