Gjest allina77 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har over lengre tid slitt med noe som jeg endelig har innsett er depresjon/utbrenthet. Jeg innser at noe må gjøres og vil gjerne snakke med en lege om dette. Men jeg er ikke noe særlig begeistret for fastlegen min. Har lenge tenkt på å bytte til en annen, men i likhet med det meste for tiden har jeg ikke tatt fatt i det. Nå som jeg har bestemt meg for å gå til en lege vet jeg at dette må gjøres raskt før jeg ombestemmer meg, så jeg har ikke tid til å vente på å få tildelt en ny fastlege. Spørsmålet er om jeg kan uten problemer gå til en annen? Altså dersom denne andre legen har tid selvsagt. Jeg regner det nemlig for sannsynlig at jeg kommer til å få tildelt noen angstdempende legemidler i tillegg til sovetabletter. Men jeg er livredd for at denne andre legen skal mistro meg for å "snylte" til meg medisin siden jeg ikke går til fastlegen min. Orker ikke takle mistro, nå som jeg endelig har innrømmet problemet for meg selv... Noen som har vært ute for noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111820-%C3%A5-g%C3%A5-til-en-annen-legedepresjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.