Gå til innhold

Å gå til en annen lege/depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest allina77

Jeg har over lengre tid slitt med noe som jeg endelig har innsett er depresjon/utbrenthet. Jeg innser at noe må gjøres og vil gjerne snakke med en lege om dette. Men jeg er ikke noe særlig begeistret for fastlegen min. Har lenge tenkt på å bytte til en annen, men i likhet med det meste for tiden har jeg ikke tatt fatt i det. Nå som jeg har bestemt meg for å gå til en lege vet jeg at dette må gjøres raskt før jeg ombestemmer meg, så jeg har ikke tid til å vente på å få tildelt en ny fastlege.

Spørsmålet er om jeg kan uten problemer gå til en annen? Altså dersom denne andre legen har tid selvsagt. Jeg regner det nemlig for sannsynlig at jeg kommer til å få tildelt noen angstdempende legemidler i tillegg til sovetabletter. Men jeg er livredd for at denne andre legen skal mistro meg for å "snylte" til meg medisin siden jeg ikke går til fastlegen min. Orker ikke takle mistro, nå som jeg endelig har innrømmet problemet for meg selv...

Noen som har vært ute for noe lignende?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...