Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vær så snill, dere som er interessert i de derre fyrene med mandelstang... si meg èn ting, som jeg - morbid nok - har lurt på lenge. Det er mulig emnet har vært omtalt i det vide og det brede - og - hvilket ikke er sannsynlig, men likevel - det er mulig at jeg er litt treig, men jeg lurer på - altså; *kremt* hva gjør de gutta på kringla når de må bimmelim, for ikke å snakke om bommelom? Jeg har hørt så meget vondt om at de gjør det i lua og hiver den inn i skauen og at de gjør i sykkelbuksa og bokstavelig talt driter i det.

Kjære damer, vær vennlig - opplys meg. Det plager meg å være så uvitende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111844-retz-og-p%C3%B8nk-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er som et gufs fra fortida. ;) Zirine lurte på akkurat det samme i fjor, he he.

Altså; Bimmelim blir foretatt ved veikanten eller fra sykkelen. I det siste tilfelle må rytteren tenke litt på vindretninga. Man pisser ikke i motvind når man ligger først i feltet, for å si det sånn.

Bommelomer slippes gjerne løs i skogen. Vanligvis er ikke dette noe problem da adrenalinet sørger for at innvollene nærmest går på sparebluss. Magesjau kan likevel være et problem, det er stadig ryttere som sliter med et eller annet vemmelig virus. Som regel rekker de likevel å gå av sykkelen og stikke til skogs. Ev maisåker, veikant, bak en bil etc.

Det har helt sikkert forekommet at noen har driti på seg, men det er IKKE det vanlige.

Ja? oppklart?

Høne I Frikassè

Dette er som et gufs fra fortida. ;) Zirine lurte på akkurat det samme i fjor, he he.

Altså; Bimmelim blir foretatt ved veikanten eller fra sykkelen. I det siste tilfelle må rytteren tenke litt på vindretninga. Man pisser ikke i motvind når man ligger først i feltet, for å si det sånn.

Bommelomer slippes gjerne løs i skogen. Vanligvis er ikke dette noe problem da adrenalinet sørger for at innvollene nærmest går på sparebluss. Magesjau kan likevel være et problem, det er stadig ryttere som sliter med et eller annet vemmelig virus. Som regel rekker de likevel å gå av sykkelen og stikke til skogs. Ev maisåker, veikant, bak en bil etc.

Det har helt sikkert forekommet at noen har driti på seg, men det er IKKE det vanlige.

Ja? oppklart?

Noen driter elegant i hånda si og pælmer det i grøftekanten.

Jeg vil si at vinnerinstinktet er velutviklet.

Ja? oppklart?

Det er jo faktisk innarbeidede regler for dette ..... man pleier å gi signal nr man må gjøre noe .... så stikker man litt foran og får som regel gjort seg ferdig. Man skal visstnok IKKE kjøre fra noen som har sjanser på seier når man gjør slikt .

Ja? oppklart?

Jammen var det godt å få en oppklaring. Jeg har som sagt plaget meg meget med dette. Men at den som ligger først i feltet og ligger an til å vinne etappeseieren f.eks. skulle hive seg av sykkelen for å gjøre bommelom i maisåkeren, ja det finner jeg meeeeget usannsynlig.

Du tror ikke man f.eks. kan komme til å pådra seg noe sånt som dassangst eller bommelompsykose etter et langt liv på skrevkringle? De mest naturlige ting later til å bli litt kompliserte når man rider rundt på metallet sitt.... Nei, jeg skal slutte å herje med temaet.

Kos dere med rittet dere, så kan jeg fortsette å se med argusøyne etter noen som bæsjer i capsen sin og hiver den i krattet... gamle fordommer er vonde å bli kvitt *s*

Annonse

Det er jo faktisk innarbeidede regler for dette ..... man pleier å gi signal nr man må gjøre noe .... så stikker man litt foran og får som regel gjort seg ferdig. Man skal visstnok IKKE kjøre fra noen som har sjanser på seier når man gjør slikt .

Punky har lest hjemmeleksa si! :)

Asså dah!

Gentlemen på deres velocipeder gjør det ikke. Gentlemen holder seg !

Muligens er fjert i farten, men aldri noe mere.

Man kan tømme blære og tarm før eller etter. Vi som til daglig bruker våres velocipeder mil etter mil til og fra vårt arbeide vet det som ikkevelocipedbrukere ikke vet. Trangen til slikt opphører når man setter seg over skrefs på velocipeden.

At kjønnsdriften også, i hvert fall delvis, opphører når man sitter slik over skrefts er som et Herrens under. En ting er bimelibim og bimelibom, noe helt annet er sexliv pr. velociped.

Det skulle også tatt seg ut. Tandemvelocipeden er oppfunnet, ja vel, men ikke til bruk for kopulering i fart på to hjul.

God hjul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...