Gå til innhold

Hvordan kan jeg hjelpe?


Gjest Vil så gjerne hjelpe, men føler at jeg ikke får det til

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne hjelpe, men føler at jeg ikke får det til

Har ei meget god veninne som plages med depresjon. Hun er enten høyt oppe eller langt nede, aldri midt-i-mellom. Jeg synes dette er vanskelig, vil gjerne støtte henne og være der for henne, men føler at jeg ikke når helt inn. På de vonde dagene er hun helt nedstemt, ser ikke noe lyspunkt og synes alt er veldig vanskelig.Da blir hun veldig aggresiv og får en fryktelig munnbruk, spesielt til mannen sin m.m Kan også være temmelig skarp og usakelig til barna sine på slike dager. Jeg prøver å trøste og backe henne opp - uten at jeg føler at jeg når ordentlig inn. På de gode dagene har hun ikke en bekymring i livet. Hun får hjelp via lege m.m Men jeg vil så gjerne bidra med noe jeg også - akkurat nå føler jeg meg som ei elendig venninne.

Har du et godt råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...