Gå til innhold

Orker ikke mer av familien min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du.

Nei, du overreagerer aldeles ikke.

Hvis din familie vet om ham og ikke viser sin avsky og beskytter deg så kutt kontakten med dem.

Det kan være veldig tøft og du vil nok føle deg litt forlatt og sviktet. Men dette vil roe seg litt etterhvert. Heller det enn at du skal måtte "ruge" på det dag ut og dag inn.

Fokuser på deg selv, ditt og dine behov. Å ta et valg kan være tøft men når det endelig er tatt føles det somregel bedre etterpå.

Lykke til.

Hilsen...

Gjest pomona

Hei. Gjennomgår det samme som deg, mine foreldre kan rett og slett ikke "unngå" å nevne, prate, skryte og stakkarsliggjør overgriperen som er min egen bror. Jeg har brutt kontakten med dem, av ulike årsaker. Du er ikke urettferdig. Gi beskjed, det er ditt liv det gjelder. Krev din rett, du har krav på fintfølelse. Ønsker deg lykke til. Stå på!!!

Hei Maar! Nei, du er ikke urettferdig i det hele tatt. Jeg synes det er de som er urettferdig som ikke har respekt nok for deg til å ta hensyn til hvordan du føler det. Han som gjorde det mot deg er et svin som ikke er verdt deres vennskap, og det burde de skjønne uansett hvem han er i forhold til dem. Ønsker deg lykke til, ikke godta at de oppfører seg slik. Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...