Anders8 Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Hei! ' Jeg hadde kondylomer(kjønnsvorter) for ettpar år siden... det merket jeg ved at jeg hadde noen svake hvite tvergående felt under slimhinnen under forhuden. Og ved at huden eller slimhinnen hadde en tendens til å sprekke litt opp ved samleie. Etter vesentlig bruk av condyline forsvant de synlige kondylomene, men slimhinnene er nå svake og det skal ikke mer til en et samleie... særlig hvis min elskede sitter oppå meg... før det er små sprekkdannelser som gjør at vi ikke kan ha vannlig samleie på ca. tre til fire dager. Er det noe som kan gjøres med slimhinnene? Områdene det dreier seg er kun ca.3 mm lange.. og er meget smale... Sprekdannelsene kommer på de samme 2 områdene hver gang... akuratt der kondylomene satt sterkest i og jeg brukte mest kondyline. Er det mulig å ta disse områdene bort eller lignende? Er takknemelig for alle tips! 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Jeg er ikke overbevist etter din beskrivelse at det er condylomer du har hatt. At det er blitt borte under/etter behandling med condylin er ikke sikker bevis på det. Jeg kan heller ikke stille noen sikker diagnose. Har du prøvd å myke opp slimhinnen med vaselin, e.l.? Hjelper ikke det, og du har noe synlige symptomer vil jeg anbefale at du viser det til en lege som har greie på det. F. eks. Olafiaklinikken er et utmerket sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.