Gå til innhold

Svake slimhinner etter kondylomer eller bruk av condyline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! '

Jeg hadde kondylomer(kjønnsvorter) for ettpar år siden... det merket jeg ved at jeg hadde noen svake hvite tvergående felt under slimhinnen under forhuden. Og ved at huden eller slimhinnen hadde en tendens til å sprekke litt opp ved samleie.

Etter vesentlig bruk av condyline forsvant de synlige kondylomene, men slimhinnene er nå svake og det skal ikke mer til en et samleie... særlig hvis min elskede sitter oppå meg... før det er små sprekkdannelser som gjør at vi ikke kan ha vannlig samleie på ca. tre til fire dager. Er det noe som kan gjøres med slimhinnene?

Områdene det dreier seg er kun ca.3 mm lange.. og er meget smale... Sprekdannelsene kommer på de samme 2 områdene hver gang... akuratt der kondylomene satt sterkest i og jeg brukte mest kondyline.

Er det mulig å ta disse områdene bort eller lignende?

Er takknemelig for alle tips!

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Jeg er ikke overbevist etter din beskrivelse at det er condylomer du har hatt. At det er blitt borte under/etter behandling med condylin er ikke sikker bevis på det. Jeg kan heller ikke stille noen sikker diagnose. Har du prøvd å myke opp slimhinnen med vaselin, e.l.? Hjelper ikke det, og du har noe synlige symptomer vil jeg anbefale at du viser det til en lege som har greie på det. F. eks. Olafiaklinikken er et utmerket sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...