Gå til innhold

forstoppelse av urinrør 25år

Anbefalte innlegg

Har i løpet av de siste 6år, vært innlagt for forstoppelse i urinrøret.Første gang 20år andre gang 23år 3gang 25år. Så dette begynner å bli en vane nå! Desverre ble den tredje gangen en ubehagelig opplevelse fordi jeg fikk betennelse i den ene testikkelen, som førts til store smerter i mageregionen.

Fikk antibiotika eller pencilin,første kuren tok 10dager.Men den virket ikke. Andre kuren tok ca 12dager og da ble det bedre, og til slutt bra!

Har i alle disse år vært plaget ned lukt og hvitt belegg på penis hodet, men som har vært til dels borte eller hemmet av forskjellige kremer og kurer.

Men lukten og belegget kommer alltid tilbake. Selv om alt virker bra en stund.

Kan dette være en infeksjon som jeg ikke klarer å bli kvitt?

Ofte blir jeg sår, med røde-små prikker på penis hodet.

Kan nesten ikke huske å være fri for disse symptomene. Og det er ikke Clamydia eller noen annen kjønnsykdom får jeg høre!!

Hadde også vært fint om jeg kunne blitt henvist til en spesialist på dette området.Føler at min allmenn praktiserende lege ikke tar meg alvorlig nok.-Telemark-

*rådløs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11192-forstoppelse-av-urinr%C3%B8r-25%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...