Gå til innhold

Efexor og alkohol


u100066512

Anbefalte innlegg

På grunn av depresjon og angst går jeg på Efexor 150 mg, og har i det siste vært litt "rar" når jeg drikker alkohol. Er dette vanlig når man bruker Efexor?

Det kommer faktisk litt an på hva slags alkohol det er. Noen ganger blir jeg veldig stille, gidder ikke å være med på ting, bryr meg likssom ikke. Vil bare legge meg.

Andre ganger er alt galt, jeg provoserer frem til krangel bare for å få litt action. Det ender da gjerne opp med at jeg tipper helt over og blir hysterisk, gråter og er helt fra meg.

Som regel er jeg blid og har det gøy, men blir veldig lett hissig. Skal lite til før jeg slenger tilbake med leppa.

Nå er jeg hissig fra før av, men jeg synes jeg blir hissigere ved alkoholinntak nå som jeg går på Efexor.

Er det bare meg, eller er det vanlig med bivirkninger ved alkoholinntak??

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg veit ikkje om bivirkninger av kombinasjonen efexor/alkohol er vanlig - sjølv merker eg ingenting (går også på efexor 150 mg).

derimot høres reaksjonene dine på alkohol fullstendig normale ut mht at du har depresjon (eller kva du no har - ettersom du går på efexor ;) )

så eg vil gjette på at det ikkje har nokon sammenheng med efexor overhodet, men kun med din mentale tilstand, som blir forsterka av alkoholen, pluss at impulskontrollen blir lavere.

så lenge du er klar over effekten går det bra, da kan du unngå å drikke for mykje dersom det ikkje "passer" med den reaksjonen som vil komme. med trening vil du kunne forutsei hvilken vei det går..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forsiktighet kreves

Det er DIN måte å reagere på!

Jeg merket først og fremst at jeg tålte lite. Ble veldig fort beruset. EN øl kunne være forskjellen mellom normalt beruset og blackout. Og den ene ølen kunne godt være den tredje iløpet av flere timer. Før kunne jeg drukket seks på samme tiden uten å merke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...