Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


smurf3

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 30 år. Sliter med selvmordsproblemer, har prøvd før, men det er en stund siden nå. Føler meg så lite verdt, tenker andre har det bedre hvis jeg blir borte. Sliter også med et voldsomt tempramang. Hisser meg opp for den minste ting, så sliter jeg etterpå med at jeg ikke er verdt noe. Nå vet jeg ikke hvem jeg kan snakke med. Det er to stk jeg kan snakke med, men de er på ferie. Har noen andre som jeg kan gå til, men idetsiste føler jeg de hører på meg med et halvt øre og det syns jeg er kjipt. Det er de jeg egentlig skal gå til hvis jeg har problemer. Føler meg sliten og lei livet. Hvis noen har giddi å lest helt hit, så kansje du har et råd til meg. En eller annen ide taes imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Søk profesjonell hjelp

Ta kontakt med hjelpeapparatet, fastlege/psykolog?

Siden du ikke har noen andre å prate med, så må nok det til. De kan henvise til selvhjelpsgrupper hvis det finnes i nærheten. Kanksje også treffsteder for psykisk syke drevet av kommune eller frivillig organisasjn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med fastlegen eller annen lege på stedet. Si det som det er. Vedkommende vil helt sikkert lytte til deg.

Finn på noe du har lyst til, som du gjerne ikke hadde gjort dersom du var "deg selv" det hjelper ofte.

Har selv hatt slike perioder, og kan love at det går over, selvom det kan ta tid. Det viktigste er at du snakker med noen, og ikke surrer deg inn i din egen sirkel og ikke slipper noen inn.

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...