Gå til innhold

Blodpropp igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Tutlemor

Jeg skrev et innlegg her på fredag om min far som hadde fått blodpropp i benet etter en operasjon. Jeg har noen flere spørsmål i den forbindelse. Han har nå kommet hjem fra sykehuset igjen med store smerter. Han får ikke sove om natten, toppen en time, og spiser paralgin major flere ganger daglig uten at det hjelper. Han blir rød/blå på beinet så fort han tar av strømpen og beveger seg litt rundt. Det er i dag 14 dager siden operasjonen og ca. 10 dager siden han fikk konstatert blodpropp og lagt inn på sykehuset igjen. Jeg vet at blodpropp er smertefullt og at det tar litt tid, men nå har han jo gått på blodfortynnende i over en uke, det bør vel begynne å hjelpe snart. Vi er svært bekymret og lurer på om det kan være noe annet som er galt. Kan legge til at han er 54 år og ble by-pass operert for 1 1/2 år siden etter 2 hjerteinfarkt.

Håper på snarlig svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11196-blodpropp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...