Gå til innhold

Sobril-brukere, se her!


Gjest Sobril-trengende akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril-trengende akkurat nå

Jeg bruker Sobril 15 mg. 25 piller på brettet. Får et brett pr. resept.

Legen er veldig forsiktig med slike midler. Jeg har disse 25 pillene over et halvt år. Så det blir ikke mer enn en i uka i snitt. Det går mange uker jeg ikke tar, men så, i en vanskelig situasjon, kan jeg gjerne ta en hver dag i nesten en uke.

Nå er det akutt krisesituasjon hjemme. Kunne trenge å bruke litt Sobril nå, men er redd for å bli tom før 'ønskelig', slik at jeg ikke får fornyet resepten.

Altså, det jeg lurer på er, HVOR ofte pleier dere å få fornyet Sobril-resepten deres.

Jeg har akkurat vært hos legen, det er to måneder til neste time, og jeg har ikke lyst til å ringe dit. Har litt problemer med det. Dette (problemene) oppsto etter legebesøket.

Takknemlig for erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sol&sommer :-)

Jeg tror ikke det går ann å sammenligne Sobrilbruken ut i fra hvor lenge en har et brett.Det er jo så mange forskjellige psykiske lidelser som krever forskjellig medisinering.

Men for å svare på spørsmålet: Jeg har gjerne Sobril resepten i et halvt år jeg og. Men det blir muligens ikke sammenlignbart da jeg i ekstreme perioder også bruker mye vival.

Selv om du er ukomfortabel med å ringe til legen, så tror jeg det er den eneste måten du kanbli kvitt bekymringen din ang. fornying av resepten.

Tror i grunnen legen er mer bekymret over behandling som strekker ut i tid, enn behandling i krisesituasjoner.

Håper det ordner seg i familien din.

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 25 mg. og har fått resept både etter 14 dager, og andre ganger har det gått lengere tid.

Du får ta kontakt med legen din og si det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Jeg tror ikke det går ann å sammenligne Sobrilbruken ut i fra hvor lenge en har et brett.Det er jo så mange forskjellige psykiske lidelser som krever forskjellig medisinering.

Men for å svare på spørsmålet: Jeg har gjerne Sobril resepten i et halvt år jeg og. Men det blir muligens ikke sammenlignbart da jeg i ekstreme perioder også bruker mye vival.

Selv om du er ukomfortabel med å ringe til legen, så tror jeg det er den eneste måten du kanbli kvitt bekymringen din ang. fornying av resepten.

Tror i grunnen legen er mer bekymret over behandling som strekker ut i tid, enn behandling i krisesituasjoner.

Håper det ordner seg i familien din.

klem.

Jeg får 15 mg x 25 tabletter hver måned.Tror ikke du burde ha noen problemer med å få ny respept litt oftere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...