Gå til innhold

Lamictal og hukommelse


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg har fått så dårlig hukommelse. Det er uvant siden jeg alltid har hatt klisterhjerne. Kan lamictal gi dårligere hukommelse? Synes ikke det har vært sånn tidligere. Tar 200 mg om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sol&sommer :-)

Vet ikke om Lamictal kan gi dårligere hukommelse, men jeg bruker Lamictal selv og har også merket at jeg ikke husker så godt lengre. For min del er det mest det at jeg føler at jeg har vanskelig for å huske det jeg leser, og trekke slutninger av det. Altså vanskelig for å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Lamictal kan gi dårligere hukommelse, men jeg bruker Lamictal selv og har også merket at jeg ikke husker så godt lengre. For min del er det mest det at jeg føler at jeg har vanskelig for å huske det jeg leser, og trekke slutninger av det. Altså vanskelig for å lære.

Jeg husker ikke ting som skal skje slik at jeg havner i litt dumme situasjoner. Det er litt plagsomt. Før kunne jeg ikke glemme sånt om jeg prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sol&sommer :-)

Jeg husker ikke ting som skal skje slik at jeg havner i litt dumme situasjoner. Det er litt plagsomt. Før kunne jeg ikke glemme sånt om jeg prøvde.

Har i grunnen ikke opplevd at jeg ikke husker hva som skal skje, men jeg detter veldig fort ut av samtalnene, og husker ikke i det hele tatt hva vi pratet om.

Kjiipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...