Gå til innhold

Godt og vondt på samme tid

Anbefalte innlegg

Har det ikke topp om dagen, men heller ikke elendig.Når jeg legger meg om kvelden gleder jeg meg faktisk til neste dag...DET er det lenge siden jeg har gjort ! Men familien min forsurer tilværelsen....De forguder drittsekken som er i nær familie.De besøker han, snakker om han og tror nok at det jeg sier er overdrevet.Likevel...Jeg har mitt liv, med min lille familie og venner som forstår.Og nå planlegger vi å få barn igjen....Skal teste til helgen og hååååååper sånn at det har klaffet denne måneden...Vi er så spente..

Jo det er ting i livet mitt som er verdt å leve for, kjempe for og se lyst på.DET hadde jeg ikke trodd for 1 år siden da jeg sto fram for meg selv om det som hadde skjedd, da jeg anmeldte drittsekken og fikk hele familien på nakken.

Kryssser dere fingre for meg til helgen ?

:) KLem til alle som vil ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112045-godt-og-vondt-p%C3%A5-samme-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...