Gå til innhold

FU: Sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest lanni
Skrevet

Topp tre, hvilke artister, kjentfolk o.l er hotest? ever?

Skrevet

Akkurat de jeg kan komme på i farta, Arnold Schwartzenegger, Brad Pitt og John Travolta på sine yngre dager.

laguna1365380434
Skrevet

Hmm..

Jeg tror det må være Jack White, Jim Morrison(når levende), og evt en ung David Bowie..

Forøvrig er Eminem heller ikke stygg.

Gjest hårek21
Skrevet

Akkurat de jeg kan komme på i farta, Arnold Schwartzenegger, Brad Pitt og John Travolta på sine yngre dager.

josh harnet så klart....han som er med i perl harbor!

han e bare nydelig!!!!!!!!!!!!

Gjest Undrer på D
Skrevet

Hmm..

Jeg tror det må være Jack White, Jim Morrison(når levende), og evt en ung David Bowie..

Forøvrig er Eminem heller ikke stygg.

Jack White?

Eminem?

De er da ikke noe kjekke noen av dem. Pløsete, dvaske, og eminem har i tillegg et blast og karakterløst useende (men han har kanskje trent seg opp i det siste.)

laguna1365380434
Skrevet

Jack White?

Eminem?

De er da ikke noe kjekke noen av dem. Pløsete, dvaske, og eminem har i tillegg et blast og karakterløst useende (men han har kanskje trent seg opp i det siste.)

Joda. Spesielt Jack White. Han ser da sinnsykt bra ut?

Eminem slang jeg med på tampen.

Skrevet

Ashton Kutcher (Demi Moores utkårede)

Pharell Williams

Robbie Williams

Ingen endelig raning, men de jeg kommer på i forbifarten.

Skrevet

Pharell Williams

Robbie Williams

Ingen endelig raning, men de jeg kommer på i forbifarten.

Pharell Williams

Robbie Williams

Ingen endelig ranking, men de jeg kommer på i forbifarten.

Gjest batteri
Skrevet

josh harnet så klart....han som er med i perl harbor!

han e bare nydelig!!!!!!!!!!!!

brad pitt,josh hartnett,tobey maguire eller hva han heter..

Skrevet

Colin Farrel, Brad Pitt og Val Kilmer som Jim Morrison.

De er yummi.

laguna1365380434
Skrevet

Colin Farrel, Brad Pitt og Val Kilmer som Jim Morrison.

De er yummi.

Alternativ legning eller bare nøytralt istand til å vurdere maskulin skjønnhet? ;)

Forøvrig var orginalen mye hottere enn Val Kilmer i tolkning, synes jeg..

Skrevet

Alternativ legning eller bare nøytralt istand til å vurdere maskulin skjønnhet? ;)

Forøvrig var orginalen mye hottere enn Val Kilmer i tolkning, synes jeg..

Enig i at orginalen er en babe, men han er jo død. Tenkte at vi her måtte nevne levende vesener.

Nææ... var det ikke gutter hun spurte etter? Litt usikker på det. Jeg registrerte uansett at alle som hadde svart i tråden nevnte gutter, og da følte jeg vel ikke at jeg kunne være noe dårligere :)

Det er for øvrig rart at ingen nevner Colin Farrel. Selv jeg som gutt kan se at denne fyren har potensiale til å dra flere babes enn Rune Rudberg.

laguna1365380434
Skrevet

Enig i at orginalen er en babe, men han er jo død. Tenkte at vi her måtte nevne levende vesener.

Nææ... var det ikke gutter hun spurte etter? Litt usikker på det. Jeg registrerte uansett at alle som hadde svart i tråden nevnte gutter, og da følte jeg vel ikke at jeg kunne være noe dårligere :)

Det er for øvrig rart at ingen nevner Colin Farrel. Selv jeg som gutt kan se at denne fyren har potensiale til å dra flere babes enn Rune Rudberg.

Colin Farrel er ikke verst, du har rett i det..

Mulig hun spurte etter gutter, men jeg syntes ikke det kom tydelig frem, og ble litt overrasket over førstevalgene dine..:o)

Skrevet

Colin Farrel er ikke verst, du har rett i det..

Mulig hun spurte etter gutter, men jeg syntes ikke det kom tydelig frem, og ble litt overrasket over førstevalgene dine..:o)

Jeg skal ikke unnskylde meg med at hun spurte etter gutter, den blir tross alt for tynn, men jeg vil gjerne unnskylde meg med at jeg blir preget av å være her på dol sammen med dere kjerringene, og begynner derfor så smått å føle meg som dere.

Da blir det også til at jeg blant annet begynner å interessere meg for det samme som dere, og eksempler på mine nye interesser er nettopp å kikke på de sexy guttene, samt lage FU'er om hva folk skal ha til middag i dag.

Jeg har også så smått begynt å strikke uten at jeg føler at det gjør meg til homofil.

Kjerring derimot? Der er jeg på god vei.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal ikke unnskylde meg med at hun spurte etter gutter, den blir tross alt for tynn, men jeg vil gjerne unnskylde meg med at jeg blir preget av å være her på dol sammen med dere kjerringene, og begynner derfor så smått å føle meg som dere.

Da blir det også til at jeg blant annet begynner å interessere meg for det samme som dere, og eksempler på mine nye interesser er nettopp å kikke på de sexy guttene, samt lage FU'er om hva folk skal ha til middag i dag.

Jeg har også så smått begynt å strikke uten at jeg føler at det gjør meg til homofil.

*LOL* :D

Skrevet

Du forstår at dette begynner å bli skummelt for deg ;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Arnold Schwarzenegger??

John Travolta (er for øvrig mer sexy nå enn da han var yngre, om jeg må uttale meg..)

Ja, hver sin smak

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...