Gå til innhold

Zoloft og Tolvon?


moniq1365380544

Anbefalte innlegg

moniq1365380544

Hei jeg har gått på Zoloft i lange tider. Kjenner at jeg mister sex lysten av disse.

Leste at dette kunne være en bivirkning.

Tok kontakt med lege for å få råd. Han skrev ut tolvon som jeg skal ta i tillegg.

Han sier at de vil gi meg sexlysten tilbake. Synes det er ubehaglig å bruke tolvon da jeg blir veldig sløv og trett av dem. Føler meg heller ikke så syk at jeg trenger tolvon.

Har du noen andre forslag til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd Tolvon, men bare som sovemedisin...

Tenkte bare komme med en litn advarsel. Det er lett å legge på seg av Tolvon... Tenkte jeg skulle si det fordi det ikke er noe morro å legge på seg masse...

Tror ikke du må være noe sykere for å bruke tolvon enn du må være for å bruke Zoloft..

Kanskje legen din har en annen medisin å tilby enn Tolvon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...