Gå til innhold

mange rare tanker om natten


threzi

Anbefalte innlegg

I natt lå jeg våken og hadde mange rare tanker. Tankene gjorde til at jeg ikke fikk sove i det hele tatt. Så jeg prøvde å høre musikk, men det var også umulig. Så måte jeg ligge i senga og høre tankene kverene rundt i hodet mitt.

Den verste tanken jeg hadde var at bestevenninna mi hatet meg og ikke ville vite av meg. Jeg gråt som bare det, og forstå ikke hvorfor. Jeg prøvde å finne ut hvorfor det var sånn. Så hadde jeg tanker om at jeg var en dårlig person som skulle dø før nattetn var omme. Fikk enda mere panikk, og gråt så jeg ristet.

Pratet med nattvakta og fortalte henne hva jeg tenkte, jeg gråt da jeg sa det. Hun sa at bestevenninna mi sikkert ikke hater meg, for jeg er en sånn utrolig flott person. Og jeg skulle i alle fall ikke død. Så fikk jeg noe som jeg skulle sove på, men jeg sov kun i to timer.

Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å miste bestevenninna mi, for hun betyr så mye for meg.

I dag hadde jeg planer om å være i senga hele dagen, ikke gjøre noe som helst. Men nå sitter jeg hjemme og venter på ei venninne av meg. Jeg har lyst til å skrike, for tankene er så mange at de gjør meg redd. Jeg tenker alt for mye. Går det ann å slå av hjernen for en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

hei vennen...jeg vil aldri hate deg og jeg vil aldri forlate deg..selv om følelsene mine svinger opp og ned, tilogmed følelsene mine for andre svinger opp og ned..så vil jeg aldri klare å hate deg..du er bestevennene min, du har vært det lenge og du skal ALLTID være det..Det er sikkert pga mine humørsvingninger at du er redd jeg skal hate deg..jeg kan være en ufordragelig person avogtil når forakten buldrer inni meg..(iallfall var jeg det når jeg var yngre) Men jeg hater deg ikke! Du er den beste personene jeg vet av!! Du er alltid snill...Det er deg jeg har lært å være en god venn av...er utrolig glad i deg!!

Jeg vet nå ikke helt om det går an å skru av tankene..Tror ikke metodene jeg bruker er å anbefale uansett.:\ glad i deg!! gla i deg gla i deg gla i deg gla i deg!!!! Husk du kan komme til meg når som helst! Vil alltid være her for deg! u're the best!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...