Gå til innhold

Sover hele tiden eller ikke i det hele tatt


Twolip

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med søvnen. Det er akkurat som om kroppen min er innstilt på 48 timer heller enn 24 timers døgn. Jeg får ikke sove om nettene, og når jeg først sovner, klarer jeg ikke å stå opp. Kan gjerne sove i 14-16 timer.

Jeg er 27 år og går på Efexor pga depresjon. Har gått på ulike medikamenter siden jeg var 22 år, men slitt med depresjon siden 13 års alderen. Nå går jeg på aktiv sykemelding etter en langvarig depressiv periode, og prøver å komme tilbake i jobb, men våkner jo ikke før arbeidsdagen er over... Føler meg ellers bedre enn på lenge, men kroppen er helt nummen - uansett om jeg sovner kl 23 (med hjelp av en sovetablett) eller kl 06. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg opp og ut av senga....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...