Gå til innhold

SierDuDet! (må ikke leses av andre, for da blir han flau)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare si fra at jeg har sendt deg de strikkeoppskriftene du lurte på.

Jeg sleit veldig med å få tak i alle CD-utgivelsene til Ole Ivars for deg, men det gikk til slutt, de er også på vei i posten.

Når det gjelder serviettsamlingen min, så må jeg skuffe deg. Den vil jeg beholde selv.

Utklippsboken min med over 10 000 bilder av kongefamilien vil jeg også beholde selv.

Men det andre er altså på vei!

Klem

Fortsetter under...

Tusen takk. Du er en engel.

Du... Disse brukte trxxene jeg lurte på? Er det fortsatt uaktuelt eller prøver du å få meg til å betale mer enn tilbydt?

Joda, jeg jobber med saken. Alle venninnene mine bidrar med hver sin truse. Har bare ikke fått samla inn alle enda.

Men vil du kun ha trusene til de fine venninnene mine, eller vil du også ha de til de stygge venninnene mine?

Annonse

Høne I Frikassè

Joda, jeg jobber med saken. Alle venninnene mine bidrar med hver sin truse. Har bare ikke fått samla inn alle enda.

Men vil du kun ha trusene til de fine venninnene mine, eller vil du også ha de til de stygge venninnene mine?

Apropos truser - jeg har noen ganske søte og sjarmerende mamma-truser her hvis det frister. (Jeg har de forsåvidt her hvis det _ikke_ frister også..)

Tror til og med noen har en søt liten blomst på.

You let me know!

Jeg tar selvsagt alt :)

Han er ikke så interessert i det lengere. Nå går det i Wenche Foss og Solfrid Rørlien Saue.

Fru Foss er da en flott gammel dame!

Rørlien er derimot ikke helt min type. Hmmm, hun har jeg sett lite til i det siste? Hvor har det blitt av henne?

Apropos truser - jeg har noen ganske søte og sjarmerende mamma-truser her hvis det frister. (Jeg har de forsåvidt her hvis det _ikke_ frister også..)

You let me know!

Oh baby.

:)

Fru Foss er da en flott gammel dame!

Rørlien er derimot ikke helt min type. Hmmm, hun har jeg sett lite til i det siste? Hvor har det blitt av henne?

Hører hun har planlagt et comeback men lurer litt på med hva? Det eneste jeg vet hun har gjort var å være hallodame i NRK.

Annonse

You let me know!

Å dæven ja, mammatruser ja... Måtte du minne meg på det da? De er pokker meg mindre sexy enn de hudfargete bestemora mi pleide å bruke!

Hadde fortrengt at jeg også måtte ty til gravidtruser for noen mnd. siden. Nytta ikke med vanlige nei, da gled de under magen. Huttetu. Rart ikke gubben tok bena fatt og sprang.... og sprang!

Er det ikke Cowboy Laila som gjør det?

Hmm... Mulig SvenO kjører knallhardt med flere damer for tiden.

Vi leser vel snart om det i Se og Hør.

Jo, men Cowboy Laila har jo trukket seg fra rampelyset hun. Tenkte kanskje Rørlien Saue var et selvsagt valg for Sven O. hvis Cowboy Laila trakk seg.

Og du - ikke si at du digger Wenche Foss! *grøsser*

Jo, men Cowboy Laila har jo trukket seg fra rampelyset hun. Tenkte kanskje Rørlien Saue var et selvsagt valg for Sven O. hvis Cowboy Laila trakk seg.

Og du - ikke si at du digger Wenche Foss! *grøsser*

Neida, jeg kjenner ikke Foss, så jeg digger henne ikke, ei heller har jeg vel sett stort av det hun har gjort. Jeg er ikke noe teatermenneske selv om mange helt sikkert tror det :)

Rørlien har jeg aldri fatta hva i det hele tatt er kjent for. Hun er vel bare en pr kåt skapning som Se og Hør av en eller annen grunn elsker.

Neida, jeg kjenner ikke Foss, så jeg digger henne ikke, ei heller har jeg vel sett stort av det hun har gjort. Jeg er ikke noe teatermenneske selv om mange helt sikkert tror det :)

Rørlien har jeg aldri fatta hva i det hele tatt er kjent for. Hun er vel bare en pr kåt skapning som Se og Hør av en eller annen grunn elsker.

Ja, det er det første som slår meg når det gjelder deg: typisk teatergjenger!

Også liker du gutter. Typisk tarmjeger liksom!

Ja, det er det første som slår meg når det gjelder deg: typisk teatergjenger!

Også liker du gutter. Typisk tarmjeger liksom!

Tarm og teater, det er meg.

Hmmm, kanskje jeg skal laste ned et sexy mannfolk bilde på min nye telefon. Det hadde vært noe! Ser at det er lettere å finne menn i bar overkropp enn kvinner i bar overkropp, så why not?

Tarm og teater, det er meg.

Hmmm, kanskje jeg skal laste ned et sexy mannfolk bilde på min nye telefon. Det hadde vært noe! Ser at det er lettere å finne menn i bar overkropp enn kvinner i bar overkropp, så why not?

Ja, hvorfor ikke? Pupper er oppskrytt, spør du meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...