Gå til innhold

SierDuDet! (må ikke leses av andre, for da blir han flau)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg. Puppefetish er ikke helt min greie. Dvs, jeg liker dem jo, men det er ikke så nøye om de er små eller store så lenge de er lange.

Jaså, du liker de lange ja! Sånn er mannen min også. Driver og drar i mine for at de skal begynne å henge...

Jaså, du liker de lange ja! Sånn er mannen min også. Driver og drar i mine for at de skal begynne å henge...

Jeg drar stort sett i de fleste pupper jeg ser på gata. Det kan kanskje virke noe rart og noen anmeldelser blir det jo, men det er lissom meg. Ingen grunn til å være noen annen.

Godta meg som jeg er, sier jeg bare.

Jeg drar stort sett i de fleste pupper jeg ser på gata. Det kan kanskje virke noe rart og noen anmeldelser blir det jo, men det er lissom meg. Ingen grunn til å være noen annen.

Var det deg? Karl Johan for et par uker siden?

Nå skal jeg skryte til alle at SDD har dratt meg i puppen! Og jeg som hadde melkespreng og greier...

Var det deg? Karl Johan for et par uker siden?

Nå skal jeg skryte til alle at SDD har dratt meg i puppen! Og jeg som hadde melkespreng og greier...

Det var nok ikke meg, men jeg mistenker at det var Ulv. Han er visst ganske ram i forhold til å dra nybakte mødre i jura :)

Annonse

Overdreven pottetrening! Skyld på mora di. SierFruDet må ha minst èn finger med i spillet her. Lange pupper...*pft* grisegutt.

Ulv I Faarikaal

Jupp, det nakenfallskjermshoppet som du sikkert har sett, fikk meg i en rimelig ok mood. For å si det sånn.

Jeg fikk låne en DVD med naken-aerobics av en kompis, det var mye bedre enn med klær. Hvorfor vises det ikke på TV ? Seertallene ville steget.

Jeg fikk låne en DVD med naken-aerobics av en kompis, det var mye bedre enn med klær. Hvorfor vises det ikke på TV ? Seertallene ville steget.

Nakan aerobic er helt sikkert artig, dog hadde jeg nok foretrukket å stå bakerst i forsamlingen.

Eller kanskje ikke. Det kan vel være ganske grusomt det også.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nakan aerobic er helt sikkert artig, dog hadde jeg nok foretrukket å stå bakerst i forsamlingen.

Eller kanskje ikke. Det kan vel være ganske grusomt det også.

Du kunne utgitt din egen DVD ? Dele ut til venner og kjente ?

Pappa Bjørn

Fru Foss er da en flott gammel dame!

Rørlien er derimot ikke helt min type. Hmmm, hun har jeg sett lite til i det siste? Hvor har det blitt av henne?

Wencke Foss er ei merr! Hun skjelte meg ut i et helsidesoppslag i VG en gang.

Pappa Bjørn

Hva? Hvor? Når? Hvorfor?

*dødelig nysgjerrig*

Jeg har tidligere jobbet som Disc-jockey. I Påskeferien et år skulle jeg jobbe på et utested som lå i førsteetasjen av et stort sentrumsbygg. 'Resten av bygget var det Teateret som disponerte. Hver mandag hadde eieren av utestedet møte med representanter fra teateret og kommunen for å klarer hvilke dager det var arrangement slik at nattklubben måtte utsette åpningen en stund da bassen forplantet seg i bygget.

Så hadde det blitt noe krøll med det der. Jeg skulle spille onsdag i påsken og hadde ikke fått beskjed om noen hensyn. Så viste det seg atTeateret skulle ha lyrikkaften med Wencke Foss. Flere hundre mennesker var dresset opp og foajebaren åpnet flere timer i forveien. Jeg ga bånn gass nede og hadde nesten full brakke.

Så sto det i VG dagen etter: " Wencke Foss rystet etter opptreden". Med tekst der det står om lyrikk aften som var ødelagt av støy Wencke Foss kalte meg en kulturvandal som hun gjerne skulle fått tak i!

VG slo opp dette i et voldsomt oppslag og gamla hadde visst nesten vært på gråten. Både Wencke, managerbyrå og ansvarlige ved teateret lovet å gripe fatt i den ansvarlige........Det var da meg.

Jeg gjorde nå bare jobben min jeg, men jeg skal love deg jeg fikk spetakkel.*L*

Jeg har tidligere jobbet som Disc-jockey. I Påskeferien et år skulle jeg jobbe på et utested som lå i førsteetasjen av et stort sentrumsbygg. 'Resten av bygget var det Teateret som disponerte. Hver mandag hadde eieren av utestedet møte med representanter fra teateret og kommunen for å klarer hvilke dager det var arrangement slik at nattklubben måtte utsette åpningen en stund da bassen forplantet seg i bygget.

Så hadde det blitt noe krøll med det der. Jeg skulle spille onsdag i påsken og hadde ikke fått beskjed om noen hensyn. Så viste det seg atTeateret skulle ha lyrikkaften med Wencke Foss. Flere hundre mennesker var dresset opp og foajebaren åpnet flere timer i forveien. Jeg ga bånn gass nede og hadde nesten full brakke.

Så sto det i VG dagen etter: " Wencke Foss rystet etter opptreden". Med tekst der det står om lyrikk aften som var ødelagt av støy Wencke Foss kalte meg en kulturvandal som hun gjerne skulle fått tak i!

VG slo opp dette i et voldsomt oppslag og gamla hadde visst nesten vært på gråten. Både Wencke, managerbyrå og ansvarlige ved teateret lovet å gripe fatt i den ansvarlige........Det var da meg.

Jeg gjorde nå bare jobben min jeg, men jeg skal love deg jeg fikk spetakkel.*L*

Au da!

Men du vet, man kødder ikke med Wenche ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...