Gå til innhold

Curry og Ketsjup er stengt !

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Der pleier jeg spise.

Hvorfor er det stengt ?

Jeg reagerte litt på at de ikke tar plastkort, men alt er rent og fint det jeg kan se.

At de ikke tar kort er sikkert fordi regnskapet skal kunne manipuleres. Mange snytere forbanner den økte kortbruken da pengene ikke så lett kan gå i svartekassa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112247-curry-og-ketsjup-er-stengt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Er disse i Oslo? Gårsdagens VG skrev jo om spisesteder som var blitt stengt på dagen. De har hatt noen rassiaer i det siste.

Du kan ta det med ro. Det er ikke magen din det er noe galt med likevel. ;-)

Har aldri hatt problemer der. Alt er jo godt kokt som jeg har spist.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Var pga. dårlig hygiene *yiukk*

Dårlig hygiene betyr ikke automatisk forgiftninger, men det kan være de ikke har preventive tiltak i orden.

Jeg mener alt skal ligge til rette for god hygiene, f eks at det skal være gode muligheter for håndvask.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...