Mann1969 Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hei, Jeg har ganske lenge vært plaget av at min nattesvette har hatt en lukt som minner om urin. Jeg kom plutselig til å tenke på om dette kunne ha noen sammenheng med at jeg også har vært veldig slapp de siste ca 18 månedene sammenlignet med hva jeg var før. Dette gjelder særlig på jobb. Forleden natt våknet jeg og tempurputen luktet så ille at jeg rett og slette måtte kaste den. Jeg er i regelmessig fysisk aktivitet, har en krevende og til dels stressende jobb med ofte lange dager. Har vært hos lege og tatt blodprøver mv for å forsøke å finne om det evt er noe galt uten at de fant noe. Jeg nevnte imidlertid ikke dette med lukten. Håper på svar. 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Er dette bare i perioder eller?? Har hatt noe tilsvarende, men ikke nå. 0 Siter
Mann1969 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Skrevet 10. juli 2003 Er dette bare i perioder eller?? Har hatt noe tilsvarende, men ikke nå. Ja, det er periodevis. Veldig kjedelig når det står på. Jeg leste en annen tråd hvor slik nattesvette med dårlig lukt ble koblet til Diabetes. Kanskje det er noe å sjekke? 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Ja, det er periodevis. Veldig kjedelig når det står på. Jeg leste en annen tråd hvor slik nattesvette med dårlig lukt ble koblet til Diabetes. Kanskje det er noe å sjekke? Ja jeg lurte også på om hadde noe med kosthold å gjøre.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.