Gå til innhold

Hvem? Jeg?


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

Ungene har reist hjem....

Og det ble stille rundt meg.

Så uendelig stille...og tomt.

Og jeg blir sittende igjen med

et spørsmål:

Hvem er jeg nå da?

Det er enda godt at navnet mitt figurerer

på postkassen og diverse regninger som

havner deri....

Ellers hadde jeg oppe i mitt eget lille (og noe småsurrete)

hode til slutt blitt bare...

Jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke lett og definere seg selv. Det er nok derfor vi er sosiale vesener og trenger feedback.

Siden barna har reist hjem, så har du vel fri denne helga.

Ta deg en tur på byen og se om du møter noen som kan gi deg noe.

Det har jeg tenkt og gjøre. Prøvde forrige helg, og da møtte jeg en deppa nyskilt type som trengte og få bekreftelse på at han fortsatt var verdt noe. Og det er meg, en venn i nøden, men ikke ellers...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke lett og definere seg selv. Det er nok derfor vi er sosiale vesener og trenger feedback.

Siden barna har reist hjem, så har du vel fri denne helga.

Ta deg en tur på byen og se om du møter noen som kan gi deg noe.

Det har jeg tenkt og gjøre. Prøvde forrige helg, og da møtte jeg en deppa nyskilt type som trengte og få bekreftelse på at han fortsatt var verdt noe. Og det er meg, en venn i nøden, men ikke ellers...hehe.

..at jeg har sosialfobi?:-)

Ellers kunne det vel vært en god idè...kunne drukket meg full nok hjemme først, kanskje..? Noen som har kjennskap til /kan anbefale en helsefarlig restaurant i Oslo som ennå ikke er stengt...? :-q

En aldri så liten matforgiftning hadde om ikke annet kanskje ført til at en eller annen stakkar måtte stelle litt med MEG til en forandring...

hmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..at jeg har sosialfobi?:-)

Ellers kunne det vel vært en god idè...kunne drukket meg full nok hjemme først, kanskje..? Noen som har kjennskap til /kan anbefale en helsefarlig restaurant i Oslo som ennå ikke er stengt...? :-q

En aldri så liten matforgiftning hadde om ikke annet kanskje ført til at en eller annen stakkar måtte stelle litt med MEG til en forandring...

hmm......

Ja, men da kan du jo begynne og vandre rundt på de mest lugubre restaurantene og håpe på en matforgiftning. Det kan ta tid før du blir det, så kanskje du opplever mye positivt og møter en person som kan gi deg noe før du blir forgiftet.

Det var dagens galgenhumor.

Hvordan gikk helgen da?

Du virker som en sta person, og det er en fin egenskap. Stahet virker mye bedre enn medisin. Bruk den til å tvinge deg selv til å gjøre noe du ikke tørr. Ta rotta på deg selv og din sosialangst med din egen stahet. Det er tøft, men det virker. Snakker av erfaring.

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...