Gå til innhold

prostitusjon

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, eller om dette er rette forumet, noe det sikkert ikke er. jeg vet bare ikke hvor jeg skal skrive, og jeg har ingen jeg kan prate med om dette.

føler meg veldig alene, jeg lever et dobbeltliv. på den ene siden er jeg på bedringens vei og takler livet rimelig greit. så er denne andre siden av meg, jeg selger min egen kropp. jeg vet ikke, kanskje er dette rette forumet. jeg lar menn bruke kroppen min, jeg lar de gjøre som de vil, bare jeg får penger. jeg føler meg voldtatt. drar hjem og dusjer, faller sammen i dusjen, skrubber og skrubber. men luktene deres forsvinner aldri.

det er så forferdelig. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg har ingen å snakke med dette om.

jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, jeg har penger så jeg burde klare meg. jeg har tidligere skadet meg selv, kanskje dette er en ny form for selvskading. noe jeg kan ha kontrollen over. jeg aner ikke.

jeg måtte bare skrive det ned, vite at noen kanskje leser dette og bare *vet*.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112344-prostitusjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg..

Jeg vil nok kalle det selvskading.

Håper du kan få skaffet deg hjelp så fort som mulig. Gjør det, vær så snill... Jeg vet jo ikke hva du har opplevd tidligere... Men du synker bare lenger og lenger ned i fortvilelse om du ikke skaffer deg hjelp.

*føler med deg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112344-prostitusjon/#findComment-669619
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...