Gå til innhold

Eget forum for steforeldre, jeg gir meg ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Stepmum

Jeg har sendt en forespørsel før og det ble sagt at det skulle vurderes.

Når dere har et eget forum for røykeslutt, synes jeg oppriktig talt at det må være rom for et forum for steforeldre. Mange prøver å slutte å røyke, enda flere er steforeldre. Vær så snill Doktor Online, innse at det er et stigende antall steforeldre i dette landet og gi oss et sted å samtale om steforeldres hverdag på godt og vondt. Om dere i tillegg har en fagperson å avse, blir det jo helt glitrende.

Det er vanskelig å finne noen å dele sorger og gleder, frustrasjon og stolthet med.

Jeg ser vi har mange fora på DOL for tiden, men uansett trenger vi et til. Please?

Litt alene......

Fortsetter under...

Gjest Stepmum

Det vil uansett ikke bli gjort endringer før til høsten - nå er det ferietid også i doktoronlines redaksjon :-)

Men hvis jeg gir meg, så har dere glemt det før høsten :-) Så jeg ber i det minste om å komme på huskelisten, så vet dere hva dere skal ta tak i når ferien er over *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...