Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er jævlig strenge inne på KG, jeg fikk det aller første innlegget mitt sletta der inne. Man får ikke skrive pikk heller, da kommer det sånne: ****. Dette kan man likevel løse ved å skrive punktum mellom bokstavene.

KG inspirerer til en viss kreativitet. ;)

Åssen plass kom Hushovd på i dag egentlig?

Hva syns du om han pinokkio fyren som ikke gadde noe mer enn få km. i går?? Han som vant alle etappene i beg. altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-670551
Del på andre sider

Åssen plass kom Hushovd på i dag egentlig?

Hva syns du om han pinokkio fyren som ikke gadde noe mer enn få km. i går?? Han som vant alle etappene i beg. altså.

Hushovd kom inn med "bussen" 42,19 etter Mayo. Han uttaler at han er i meget god form, og fjellene går greit. Fikk jo 4 nye poeng i kampen om den grønne trøya i dag. :)

At Petacchi skulle bryte, var egentlig forventa, om ikke _så_ tidlig i rittet. Han deltok jo også i Giro d'Italia, - hvor han spurta seg til 6 etappeseire - og det er utrolig hardt å delta på to sånne harde ritt like etter hverandre. Se bare hvordan vinneren av Giroen, Simoni, sliter i fjellene nå.

Blir spennende framover nå når de store kanonene har sett at det faktisk går an å sette Big Lance litt på plass!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-670865
Del på andre sider

Annonse

Hushovd kom inn med "bussen" 42,19 etter Mayo. Han uttaler at han er i meget god form, og fjellene går greit. Fikk jo 4 nye poeng i kampen om den grønne trøya i dag. :)

At Petacchi skulle bryte, var egentlig forventa, om ikke _så_ tidlig i rittet. Han deltok jo også i Giro d'Italia, - hvor han spurta seg til 6 etappeseire - og det er utrolig hardt å delta på to sånne harde ritt like etter hverandre. Se bare hvordan vinneren av Giroen, Simoni, sliter i fjellene nå.

Blir spennende framover nå når de store kanonene har sett at det faktisk går an å sette Big Lance litt på plass!

Blir spennende å se hva som skjer med Hushovd ja. FLere av sprinterne er jo borte - han er jo seig og holder forh. ut. Blir spennnde å se hvva slags lag han havner på. Men han er jo ingen kapteinstype ??? Han har jo ikke sjanse i sammendraget her feks. Eller vil han få det om en stund ?? Han er jo ikke gammel men ikke så ung heller .......

Armstrong har jo noen veldig gode hjelperyttere også - ganske viktig for hans seire før. De andre lagene virker ikke så gode - stort sett enkeltmannsprestasjoner.

Lancegutten virker å være rimelig fokusert også - ikke mye slinger i valsen der tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-670871
Del på andre sider

Blir spennende å se hva som skjer med Hushovd ja. FLere av sprinterne er jo borte - han er jo seig og holder forh. ut. Blir spennnde å se hvva slags lag han havner på. Men han er jo ingen kapteinstype ??? Han har jo ikke sjanse i sammendraget her feks. Eller vil han få det om en stund ?? Han er jo ikke gammel men ikke så ung heller .......

Armstrong har jo noen veldig gode hjelperyttere også - ganske viktig for hans seire før. De andre lagene virker ikke så gode - stort sett enkeltmannsprestasjoner.

Lancegutten virker å være rimelig fokusert også - ikke mye slinger i valsen der tror jeg.

Tror neppe Hushovd får noen kapteinsrolle, da må han forbedre klatringa si mer enn jeg tror er mulig for ham. Hushovd kan gå for enkeltetapper og spurtkonkurranse, der har han absolutt en fair sjanse. Nå er jo både Petacchi og Kirsipuu ute av touren, og jeg tipper McEwen bryter i Pyreneene, og _det_ er bra for Thor! Zabel og Cooke kan bli harde å slåss mot, men pytt, pytt!

Lance har verdens beste hjelperyttere, og de er alle håndplukka med ett mål for øyet: Å hjelpe Lance til å vinne Tour de France. Ingen andre lag har fokuset kun på TdF, og på én eneste rytter. Klart US Postal er gode under sånne forutsetninger.

Skulle gjerne sett Beloki som årets TdF-vinner. Guden må vite han har slitt for det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-670887
Del på andre sider

Tror neppe Hushovd får noen kapteinsrolle, da må han forbedre klatringa si mer enn jeg tror er mulig for ham. Hushovd kan gå for enkeltetapper og spurtkonkurranse, der har han absolutt en fair sjanse. Nå er jo både Petacchi og Kirsipuu ute av touren, og jeg tipper McEwen bryter i Pyreneene, og _det_ er bra for Thor! Zabel og Cooke kan bli harde å slåss mot, men pytt, pytt!

Lance har verdens beste hjelperyttere, og de er alle håndplukka med ett mål for øyet: Å hjelpe Lance til å vinne Tour de France. Ingen andre lag har fokuset kun på TdF, og på én eneste rytter. Klart US Postal er gode under sånne forutsetninger.

Skulle gjerne sett Beloki som årets TdF-vinner. Guden må vite han har slitt for det!

*auuuuuuuuuuuuuuu* Stakkars Balukin eller noe , han slo seg jo myyyyye. Knakk lårben albue og en ting til.

Trodde Hushovd lå sammen med Lance lenge jeg - nå ble han 19 min bak .... snakker om latsabb ......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-671191
Del på andre sider

*auuuuuuuuuuuuuuu* Stakkars Balukin eller noe , han slo seg jo myyyyye. Knakk lårben albue og en ting til.

Trodde Hushovd lå sammen med Lance lenge jeg - nå ble han 19 min bak .... snakker om latsabb ......

Det var faen så trist det som skjedde med Beloki. Usj, nå øker Lance vinnersjansen sin igjen. Stakkars fyr, Beloki altså, som han har slitt for endelig å ha en sjanse mot Lance! Dette er til å grine av!

Dyret fra Grimstad gjorde det slett ikke verst, synes jeg. Han kjemper ikke i sammendraget, og har en fair sjanse på den grønne trøya etterhvert. To av hans argeste konkurrenter mtp trøya, Cooke og McEwen kom inn på henholdsvis 32,43 og 39,31 etter vinnertida. Thor var _mye_ bedre enn det; 19,18 etter! :)

I morgen skal vi ikke se bort fra at han går for etappeseier. Han har gode bein for tida. Gromgutten!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112455-zirine/#findComment-671224
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...