Gå til innhold

verk


Gjest pille

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fødte en sønn for ca tolv uker siden, han ble tatt med sugekopp og jeg revnet og ble klippet en del. Nå har jeg fortsatt vondt nedentil, det virker som om jeg har sår på skamleppene som ikke vil gro, mulig det er en betennelse. Jeg skyller med grønnsåpe. Er det noe annet jeg kan ta på? Bør jeg gå til en lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

12 uker etter förlossningen borde såren i blygdläpparna(skameeppene) ha läkt(gro) färdigt. Jag tycker att du inte skall använda någon tvål(såpe) eller grönsåpe utan bara tvätta försiktigt med vatten. Eftersom du inte vet om det är en betennelse så tycker jag att du skall få detta undersökt. Du skall väll på efterkontroll till din jordmor eller doktor ändå? Det är svårt att säga vad det är, när man inte får se hur det ser ut. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...