Gå til innhold

NHD - Seriøse terapeuter.


Kata1365380496

Anbefalte innlegg

Kata1365380496

Jeg viser til ditt svar til sommer & sol 02.07.03

"Kan jeg formode at behandleren var en mann, og at du er kvinne, pen, tiltrekkende og spennende (kanksje også borderline)?"

1. Kan du utdype hva du mente med dette ?

Så vidt jeg husker, har du en gang skrevet at 1 av 10 terapeuter ville du ikke anbefale til dine venner. Dette er kanskje feil fokus fra min side siden du sier at 90 % er seriøse terapeuter.

2. Kan du si noe generelt om hva som kjennetegner disse 1 av 10 terapeutene?

3. Hvordan kan man som pasient forsøke å unngå disse ?

Takknemlig for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode spørsmål, Kata.

Er litt usikker på om psykologen min er "helt god", hvis du skjønner. Problemet er at det er så å si umulig å sjekke/vite om psykologer er flinke, normale terapeuter, eller om de ikke burde vært terapeuter i det hele tatt.

Hvis psykologen min sier et eller annet til meg (råder meg til å gjøre et eller annet, eller la vær å gjøre ditt og datt), så er det ganske vanskelig for meg å vite om det han råder meg til er lurt, ettersom det jo er terapeuten som har psykologutdannelse/kunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...