Gå til innhold

NHD


Gjest lineK

Anbefalte innlegg

Gjest lineK

NHD, jeg har et problem som jeg håper du kan kommentere.

Jeg har bpf og har hatt det i mange år. Gått i terapi i mange år som nå er avlsuttet. Sliter fortsatt med en god del uro selv om den store panikkangsten har gått over.

Får sobril 15 mg med legen, men den virker nesten ikke i det hele tatt :-/

I tillegg bruker jeg lamictal (holder på å trappe opp nå), remeron og 0,5 gng 2 risperdal daglig. Ingen av disse hjelper :-/

Legen er naturlig nok skeptisk til å skrive ut vival o.l til meg da jeg tidligere hadde et altfor høyt forbruk av stilnoct.

Men nå er jeg meg mye mer bevisst å unngå avhengighet.

Skal til legen 22.juli og lurte på om du har noen tips til hva jeg kan spørre han om ang. dette. Jeg vil ihvertfall si at sobril ikke virker..

Er så sliten nå pga alt det der tankekjøret..

håper på svar..

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg ville tatt bort Sobril.

Jeg ville latt Remeron og Risperdal stå fast som de er mens Lamictal opptrappes.

Dersom du fortsatt ikke har god nok effekt en måned etter at Lamictal er riktig dosert (husk serumkonsentrasjonsmåling), ville jeg forsøkt en økning av døgndosen på Risperdal til 1,5 evt 2 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...