Gå til innhold

erfaring med risperdal, nhd


martine1365379969

Anbefalte innlegg

martine1365379969

fikk risperdal mot desse tankane, veit ikkje kva det er.. for på ein måte så høyres det ut som stemmer, og på ein anna måte erb det som tvangstankar.. det går spesielt ut på at eg berre må kutte meg.. ikkje berre ein gong, så det vert risp slik at blodet syner og eg kjenner smerte. sisst gang fikk eg smerte opp til albuen, aldri hatt det før. er og redd for å miste kontrollen. at noko eg ikkje veit skal styre over meg og ta livet mitt frå meg.. gjer meg og merkelige tankar om andre.. at dei er slemme og stygge osv... dette er tanker eg ikkje ynskjer å tenkje, for det er ikkje det eg meiner om personene sjølve.. og eg skammer meg over dette!"! Kva type hjelp kan passe meg best?? Og, kor lang tid trur du det tek før risperdal virkar? Har fått denne av legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Enten det er hørselshallucinasjoner eller tvangstanker, er Risperdal et godt alternativ. Du må nok opp på minst 2 mg for å få effekt. Effekt kan sannsynligvis merkes etter en uke om det er stemmer, etter 3-6 uker om det er tvangstanker.

Hvis nødvendig, kan dosen økes til 4 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martine1365379969

Enten det er hørselshallucinasjoner eller tvangstanker, er Risperdal et godt alternativ. Du må nok opp på minst 2 mg for å få effekt. Effekt kan sannsynligvis merkes etter en uke om det er stemmer, etter 3-6 uker om det er tvangstanker.

Hvis nødvendig, kan dosen økes til 4 mg.

ok, eg går på 2 mg nå. har merka litt effekt. i morgon er det to veker sidan eg byrja på dei. men dersom desse ikkje skulle virka, kva andre typer finnes? Og er mine tanker slik at dei kan betegnas tvangstanka?? for er ikkje det tanker som kjem utewn at ein ynskejr å tenka dei, og heilt ureelle mht virkeligheta? For det er det dei seier at mine er... og dei vert så sterke at det høyrest ut som stemmer... difor eg er så usikker på kva det er. har kome meir no det siste året. vert verre under stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...