Gå til innhold

hei og hopp!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

her går det bra i sommervarmen!! liggi og sola meg nå.. plaska i vannet.

det er slutt på tvangsmedisineringa, hurra!!!!

blir fulgt opp med blodprøver, men får ukes dosett nå. deilig. har byttet til aurorix, spent på virkninga.

skulle visst trappe opp langsomt.. han ville ikke ha noen mani.. men det vil jeg!!!

går uten ssri nå, litt ør i hodet, men det er jo bare for en kort tid.

jeg begynner å bli gira.. det er jo bare så himmelsk deilig ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg vet jo at det var jævlig for ikke så lenge sida, men jeg husker det knapt. men jeg vet jo jeg var innlagt..

men det teller ikke!

hurra for lykken!!!!

eneste skåret er at jeg får migrene av lamictalen.. vet det går over, men det skjer hver gang jeg trapper opp..

nå har jeg behandlingsferie i 3 uker. ups. ikke helt kom jeg på. fortastt samtaler annen hver uke hos psyk. sykepl.

men legen er så herlig. han hører på meg, vet jeg sitter inne med mye kunnskap, og lar meg ta del i dette pille styret. det var han som ville ha meg over på fri medisinering igjen og.

skummelt, men jeg tror det er det rette, for både han og jeg må jo stole på meg når det kommer til stykket.

trallala. nå må jeg stikke.

ha det så bra folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...