tusenklumpen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei jeg er en gutt på 24 som har c.a 200 lipomer/fett klumper/kuler rundomkring på kroppen. De varier i størrelse fra erter til golfballer. De høyeste konsentrasjonene er på rygg og mage, samt underarmene.Særlig de på ryggen kan til tider være smertefulle i forbindelse med soving på ryggen (tenk deg noen klinkekuler og golfballer under lakenet når du skal legge deg).Jeg har oppsøkt lege flere ganger og fått fjernet enkelt tilfeller (men denne gangen vil jeg gjøre noe omfatende med det) Jeg venter nå på innkallelse til sykehuset fordi jeg føler dette også belaster meg psykisk i en så ung alder.Jeg følger et sunt kosthold og legen mener det er 100% genetisk. Den første oppstod da jeg var 15. Jeg er interessert i å snakke med andre i samme situasjon og høre om evt behandlings metoder som er brukt. Og dele informasjon. Linker eller personlig erfaringer betyr mye for meg da jeg ikke kjenner andre som har dette. Hilsen Tusenklumpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112730-kroppen-full-av-fettklumper/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.