Gå til innhold

Selvbruningskrem, gir det "ekte" brunfarge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hva du mener. Finner du en krem som passer din hud og du er flink til å smøre jevnt, vil fargen se ekte ut.

Men huden har allikevel ikke blitt brun i den forstand at den har dannet grunnlag for videre soling, så du må oppføre deg og smøre deg som om du var helt hvit / ikke hadde vært i solen.

Gjest papirtiger

huden blir brun.du må velge type etter hvilken farge du har selv i huden. jeg har brukt selvbruningskrem,jeg så ut som en skjolle. det var ikke noe pent. du vil aldri klare å få huden helt jevn,

Fake it fra BodyShop er den beste selvbruningskremen jeg vet om. Lukter ikke.

Annonse

Gjest papirtiger

har du brukt den lenge og hvor har du brukt den,hele kroppen eller? jeg har brukt en fra christian doir,kom best ut i test.

Jeg bruker den av og til. Smører meg på hele kroppen. Men først skrubber jeg meg i dusjen, og smører tørre partier med fuktighetskrem.

Hansker er lurt. Jeg har forresten den mørkeste varienten, synes ikke fargen blir SÅ brun. Veldig fin og naturlig farge forresten.

Gjest papirtiger

Den vant jo faktisk testen for selvbruningskrem på tv2 hjelper deg. Har tenkt å prøve den selv.Hva synes du om den?

Kjempefin :) Det jeg liker best med den er at den ikke har den karakteristiske selvbruningskrem-lukten. Lett å smøre på er den også. Og fargen er fin. Jeg har bare prøvd kremen for kropp.

Prisen er helt ok, 170 for en tupe (tror jeg).

• 5 uker senere...
Gjest ung jente-76

Jeg bruker den av og til. Smører meg på hele kroppen. Men først skrubber jeg meg i dusjen, og smører tørre partier med fuktighetskrem.

Hansker er lurt. Jeg har forresten den mørkeste varienten, synes ikke fargen blir SÅ brun. Veldig fin og naturlig farge forresten.

Er selv veldig fornøyd med clinique sin.. den er litt brun med én gang du smører den på.. (ikke den mørkeste) koster ca 175,- og er drøy! Har kun prøv den til ansiktet. Blir veldig jevnt resultat. Husk også å bruke jevnlig peelingkrem når du bruker selvbruning, da får du et mye penere resultat. (peeling 1 gang pr uke f.eks)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...